ג. הרשקוביץ, צרפת | יום י"א כסלו ה׳תש״פ 09.12.2019

"אבא וסבא היו בקשר אמיץ עם הרבי ושלוחיו במרוקו" • מיוחד

בפגישה מיוחדת שהתקיימה אתמול בצרפת עם הרב מענדל מטוסוב משלוחי הרבי בעיר קאן-צרפת, סיפר האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א על הקשר המיוחד של אביו רבי מאיר אבוחצירא "הבבא מאיר" וזקנו רבי ישראל אבוחצירא "הבבא סאלי" עם הרבי ושלוחי הרבי במרוקו
באדיבות המצלם

האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט"א (מאשדוד), אתמול (ראשון) בפגישה מיוחדת בצרפת עם הרב מענדל מטוסוב משלוחי הרבי בעיר קאן-צרפת, סיפר בהתפעלות על הקשר המיוחד של אביו רבי מאיר אבוחצירא "הבבא מאיר" וזקנו רבי ישראל אבוחצירא "הבבא סאלי" עם הרבי ושלוחי הרבי במרוקו:

"בצעירותי עליתי לארץ הקודש עם אבא רבי מאיר אבוחצירא זצ"ל, ושמעתי ממנו רבות על המכתבים שקיבל מהרבי מליובאוויטש, והקשר הידידותי המיוחד שהיה לו עם שלוחי הרבי במרוקו. אבא וסבא היו בקשר אמיץ עם הרבי ושלוחיו".

הרב מענדל מטוסוב סיפר כי זקנו הרב שלמה מטוסוב ז"ל שליח הרבי במרוקו, נסע פעמים רבות לארפוד, בה ניהל האבא רבי מאיר אבוחצירא את מוסדות חב"ד. לאדמו"ר הוענק הספר "חב"ד במרוקו" בו ישנם פרקים מיוחדים על הקשרים העניפים, של משפחת הצדיקים אבוחצירא לרבי ולשלוחים במרוקו.

נציין, כי בשנים האחרונות, צאצאי השליח הרב שלמה מטוסוב, ור' שניאור זלמן ברגר מחבר "חב"ד במרוקו", נפגשו עם צאצאי הבבא סאלי והבבא מאיר, מהם שמעו סיפורים מרתקים על הקשר המיוחד של הצדיקים לבית אבוחצירא והרבי מליובאוויטש.

מפגשים מיוחדים התקיימו עם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא, האדמו"ר רבי יקותיאל אבוחצירא, הרב עמינדב והרבנית סוליקה קריספין, הרב חיים והרבנית זוהרי פינטו, נכדי רבי אלעזר אבוחצירא ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.