שלמה מן | יום ג' כסלו ה׳תש״פ 01.12.2019

יוסי אליטוב מתמודד עם קבוצת משפחה על המכרז של 'קול חי' 

הקבוצה של יצחק מיראשווילי, המחזיקה כיום ברדיו 'קול חי', נערכת להתמודדות על המרכז של הרדיו • מולה, התאגדה קבוצה בראשות עיתון 'משפחה' ואיש הרדיו עידו מור - שתגיש הצעה מתחרה • בעל מניות נוסף, במידה וקבוצת 'משפחה' תזכה, יהיה העיתונאי יוסי אליטוב   
יוסי אליטוב מתמודד עם קבוצת משפחה על המכרז של 'קול חי' 
יוסי אליטוב. צילום: שלומי כהן

הקרב על רדיו קול חי: לקראת המכרז על הפעלת הרדיו, גייסה 'קבוצת מיראשווילי', המחזיקה כיום ברדיו החרדי ובערוץ 20, את השרה לשעבר דליה איציק כדי תעמוד בראש הקבוצה מטעמה. כך דיווח כתב התקשורת של 'דה מרקר', נתי טוקר.

הקבוצה גם גייסה את משרד הלובינג גורן עמיר שמסייע לה בהתמודדות. מי שמוביל את הפעילות מטעמו של יצחק מיראשווילי הוא נציגו נתנאל סימן טוב, האחראי גם על פעילות ערוץ 20.

המועד הסופי להגשת ההצעות למכרז נדחה לינואר 2020. עורך 'ידיעות אחרונות' לשעבר שילה דה בר, משתתף בכתיבת המכרז.

רדיו קול חי הוקם בשנת תשנ"ו - כרדיו אזורי למגזר החרדי באזור המרכז וירושלים. באחרונה קיבלה התחנה תדר נוסף לשידור מוזיקה חסידית ברצף

השליטה בחברה היתה בידי חברת קרדן של איש העסקים יוסף גרינפלד.  במהלך שנת תשע"ו רכש אבי בר כ-40% מתחנת הרדיו מידי קרדן, ולאחר מכן הגדיל את אחזקותיו.  באייר תשע"ז רכש יצחק מיראשווילי את מלוא הבעלות על התחנה מידיו של בר.

לפי הדיווח ב'דה מרקר', מול 'קבוצת מיראשווילי' התאגדה קבוצה בראשות עיתון 'משפחה' ואיש הרדיו עידו מור, לשעבר מנכ"ל רדיו ללא הפסקה וכיום יו"ר רדיו 99, שתגיש הצעה מתחרה.

בעלי הקבוצה הוא אלי פלאי שיהיה בעל המניות הגדול בתחנה וישמש יו"ר הקבוצה. מור, בעל מניות מיעוט ברדיו 99 וברדיו צפון ללא הפסקה, צפוי להיות מנכ"ל התחנה.

לפי הדיווח, בעל מניות נוסף יהיה העיתונאי יוסי אליטוב, עורך 'משפחה', שיהיה גם הוא בעל מניות בתחנה, ללא קשר לתפקידו ב'משפחה'.

אליטוב כיהן בעבר כיו"ר ועדת הרדיו במועצת הרשות השנייה.

בקבוצה של 'משפחה' צפויים להשתלב אנשי עסקים נוספים כבעלי מניות. לקבוצה חברו שני אנשי תוכן שהיו בין מקימי רדיו קול חי המקורי - יו"ר הרשות השנייה לשעבר וממייסדי ערוץ 20 מוטי שקלאר והעיתונאי יצחק נחשוני.

עוד עשויים להתמודד במכרז - קבוצת אורגד, המפעילה כיום את רדיו 'כל רגע' בשרון, וכן בעלי רשת המקומונים 'קו עיתונות דתית', אריאל קוניק. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.