מערכת | יום א' כסלו ה׳תש״פ 29.11.2019

בישיבת אנטוורפן בבלגיה חגגו עם 'בנקעט כינוס השלוחים'

במקביל לימי האירוע המרכזי של כינוס השלוחים העולמי בניו יורק, נערך בישיבת חב"ד באנטוורפן 'באנקעט השלוחים' בסיסמת ''רבי מיר זיינען דא'' ביטול וקבלת עול לרבי וכהכנה ליום הבהיר י' שבט ''שבעים שנה'', בהשתתפות ראשי ומשפיעי הישיבה
 בישיבת אנטוורפן בבלגיה חגגו עם 'בנקעט כינוס השלוחים'

לא מדובר בכינוס שעליו מרבים לשמוע בימים אלה בכתבות רבות תחת כותרות מפוצצות כגון ''השלוחים שלא הכרתם''. ''ארגון חסד חובק עולם''. ''לא רק איפה שיש קוקה קולה'' ועוד כהנה וכהנה. מדובר בכינוס השלוחים של בחורי ישיבת אנטוורפן.

הישיבה מונה מעל שבעים בחורים כן ירבו ומתוכם מעל שמונים אחוז בנים של שלוחים בעשרים ושניים מדינות שונות (!)

ביוזמת השלוחים בישיבה לשנת תש''פ הת' מענדל לפידות, הת' מנחם מענדל קפלן והת' שמולי מייערס נערך בנקעט מפואר במקביל לימיי האירוע המרכזי בצל רבינו בסיסמת ''רבי מיר זיינען דא'' ביטול וקבלת עול לרבי וכהכנה ליום הבהיר י' שבט ''שבעים שנה''.

האירוע נפתח בקריאת פרקו של הרבי על ידי התמים אלעזר נידם שליח הרבי בניס צרפת.

הבנקעט נערך בהשתתפות ההנהלה ובראשם הרה"ג ראש הישיבה הרב מנחם מענדל טברדוביץ'. את המעמד כיבדו בנוכחותם הרבנים המרא דאתרא הרה''ג הרב אהרון שיף והשליח הראשי הרב שבתאי סלבטיצקי שהסביר במתק לשונו ובטוב טעם את מהותו של שליח וכיצד זה מתבטא בימיי בחרותו של תמים בישיבה.

למשא המרכזי כובד המשגיח והמשפיע הכללי הרב יהושע אשר רבינוביץ בנאומו החוצב להבות ביאר בהרחבה את עניינו של תמים בישיבה ביודעו שכל מטרתו היא לגדול לשליח של הרבי ולהפיץ את היהדות והמעיינות חוצה וכיצד ענין זה מתבטא בפרשת השבוע.

בהמשך עלה נציג מכל שיעור שסיפר על אודות מקום שליחותו וכיצד זה קשור לנושא הכינוס, את שיעור א' ייצג התמים יצחק חזן ממילנו איטליה. משיעור ב' התמים מנחם מענדל מרקוביץ' מקייב אוקראינה. ומשיעור ג' התמים זלמן חייקל כצמאן מהאג הולנד.

גולת הכותרת היה סרטון מיוחד ששלח סגן יושב ראש המרכז לענייני חינוך הרב משה קוטלרסקי עם דברי ברכה וחיזוק לתמימים ולתלמידי השלוחים.

הבנקעט נחתם ב'רול קול' מקפיץ בריקודים ספונטניים בקריאת המדינות בזו אחר זו הפזורים בכל רחבי תבל על ידי התמים מנחם חזן שהרים את האולם על הרגליים והלהיב את הלבבות 'א טפח העכער'.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.