יהודית מנדלסון | יום כ"ט חשוון ה׳תש״פ 27.11.2019

השליחה בפוסט מרגש לרבקי הולצברג הי"ד: "את חסרה לי"

השליחה בעיר קרלסרוהה שבגרמניה, יהודית מנדלסון, כתבה פוסט מרגש בפייסבוק לחברת הילדות הטובה שלה, השליחה רבקי הולצברג הי"ד שנרצחה היום לפני 11 שנה • לבתה תבלחט"א היא קראה על שם חברתה שנרצחה
השליחה בפוסט מרגש לרבקי הולצברג הי
מימין השליחה הצעירה רבקוש מנדלסון מגרמניה שנקראה על שמה של השליחה הגב' רבקי הולצברג הי"ד (משמאל) שנרצחה היום לפני 11 שנה

רציתי לספר לך רבקי,

רציתי לספר לך, ש-11 שנים זה כבר המון זמן שאת חסרה, מאוד חסרה ועד תחיית המתים תישארי.

11שנים זו תקופה מאוד ארוכה עם המון חוויות שאת צריכה לדעת. חשוב לי שתדעי, אבל את בטח יודעת, כי תמיד ידעת הכל, שיש לי רבקוש מקסימה שנקראית על שמך והיא תיכף חוגגת 9...

הרבה אני מספרת לה עליך. בעצם כמעט כל הסובבים אותי יודעים שאיבדתי את החברה הכי טובה ברצח מזעזע על קידוש ה'. מי שמכיר אותי טוב גם שמע עליך סיפורים.

לעולם לא נשכח את הדלקת הנרות המצמררת של אותו יום שישי.....מר ונמהר ואחר כך את הלוויה קורעת הלבבות.

טוב, את בטח עסוקה שם למעלה. את זמנך תמיד מלאית בתוכן ותמיד היית פעילה וחברה כל כך טובה ואפילו בזמנים ההם, בהם וואטסאפ לא היה עוד בחלומות של אף אחד, תמיד שמרנו על קשר מגרמניה להודו ובחזרה, למרות איכות קווים גרועה והפרשי שעות. היינו מעבירות חוויות כל כך שונות בתפאורה שלהן.... אבל עם תוכן של שליחות זהה. במטרה להצליח להרוות את הרבי בנחת ולהצית את האור בלבבות של מקסימום המגיעים לבית חב"ד.

תראי מה זה, מוישי שלך אוטוטו חוגג בר מצווה. קבלי את כלללל ברכותי מעומק הלב. איך שמפעוט בן שנתיים הוא הופך לבחור. בוודאי את מעתירה עליו לעתיד טוב, לשפע של ברכה והצלחה ונחת חסידית ולהורייך: לבריאות איתנה, אריכות ימים ושנים טובות.

אני לא רוצה הרבה להפריע, אבל מה שכן תעשי טובה, תעשי שם רעש גדול בשמים. תדאגי שמשיח כבר יגיע, כי 11 שנים זה כבר באמת המוןןןןן. איך אומרים, הגיע הזמן.

והנה תמונה אקטואלית של רבקוש שלנו, תבדל לחיים טובים וארוכים שנושאת בגאון את שמך. אז נוחי בשלום על משכבך חברה יקרה ואהובה. אנחנו עם כל החברות מהבית חב"ד מבטיחות לקבל קבלה טובה לעילוי נשמתך.

ת. נ. צ. ב. ה.



 

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
תודה יהודית על השיתוף.
כ"ט חשוון ה׳תש״פ
ריגשת אותי מאוד.
תמיד נזכור איך בסמינר את ורבקי (להבדיל בין החיים לחיים ) תמיד הייתן ביחד ,הולכות ומארגנות עוד מבצע ועוד התוועדות או הרצאה..
הכאב גדול. לעולם לא נשכח את היום ההוא.
צ. צ. נחימובסקי
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.