הרב אריאל למברג | יום כ"ט חשוון ה׳תש״פ 27.11.2019

מה סיפר יו"ר אגו"ח העולמית למרגלות תמונת השלוחים?

רשת 'קו עיתונות' מפרסם השבוע טור בו מתאר מזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג רשמים ששמע מיו"ר אגו"ח העולמית הרב אברהם שם טוב עם יו"ר אגו"ח בארה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב למרגלות תמונת השלוחים
מה סיפר יו
יו"ר אגו"ח העולמית הרב אברהם שם טוב עם יו"ר אגו"ח בארה"ק הרב יוסף יצחק אהרונוב ומזכ"ל אגו"ח הרב אריאל למברג למרגלות תמונת השלוחים

בסיום התמונה העוצמתית של אלפי שלוחי הרבי השבוע על חזית מרכז חב"ד העולמי 770 בניו יורק נעמדתי לשיחה מרתקת עם יושב ראש אגודת חסידי חבד העולמית הרב אברהם שם טוב שליט"א, ומי שתיחזק את הקשר של נשיאי ארצות הברית ובכירי וושינגטון לדורותיהם עם לשכתו של הרבי.

המילים שהוא אמר היו עוצמתיות במיוחד. "עמדתי כאן לפני שבעים שנה כאשר הרבי קיבל את הנשיאות, הרבי אמר לנו (קומץ חסידים ששרד את המלחמה) שמוטלת עלינו המשימה להגיע לכל מקום בעולם ולהציל את העולם היהודי. הוא קרא לנו לתת תשובות לאתגרים העצומים שעמדו אז בפני העם שפוזר בכל העולם, חלקו הגדול מוכה חבול ומושפל ומחפש לברוח.

היינו צריכים הרבה אמונת חסידים בכדי להפנים שהמילים של הרבי אכן יכולים לתת לנו כח לעשות זאת. כעת שאנחנו רואים את שלוחי הרבי נוגעים בלב כל יהודי בעולם בצורה כזו או אחרת ומבטיחים שאף יהודי לא ישאר מאחור, כבר לא צריך אמונה. הרבי מליובאוויטש שם בפנינו עובדות, אין צורך באמונה היום..."

"לפני עשרות שנים עת נבחר נשיא חדש בארה"ב, ביקש ממני הרבי להעביר לו מסר בכתב, המסר היה כזה: התפקיד שאתה נכנס אליו יש בו לכאורה בדידות רבה, אתה אומנם מוקף ביועצים ראשי מערכות השלטון שלכל אחד דעה מנוגדת, אך בסופו של דבר, ההכרעה בידי אדם אחד וברגע ההכרעה אתה לכאורה בודד. דע לך שברגע הזה אתה לא בודד, זה הרגע בו אתה יכול להתחבר לקב"ה שהרי כבר נכתב "לב מלכים ושרים ביד ה'" שים מול עיניך את המסר הזה ברגעי ההכרעה.

אותו נשיא התרגש מאוד ושלח לי בכתב ידו מכתב חזרה ללא כותרת של הבית הלבן, היינו מסר אישי. הרבי הורה לי להמשיך להתכתב עימו בנושא זה"

בנו של הרב שם טוב ר' לוי שמכהן כשליח הרבי בוושינגטון ומי שבבית הכנסת שלו מתפללת ביתו של הנשיא טראמפ וחתנו ג'ארד קושנר, אומר, תראו עד כמה המסר של הרבי עם פעולה נמשכת.

"פורסמה תמונה שלי מדבר עם הנשיא טראמפ 24 שעות לפני ההחלטה על העברת השגרירות לירושלים, באותם שעות כבר היה ידוע שזה לקראת הכרעה חיובית, הנשיא טראמפ שאל אותי, "תגיד זה נכון מה שאומרים שתהיה מהומת עולם בישראל בעקבות החלטה שכזו?" לרגע חשבתי מה עלי לענות?

ואז נזכרתי במסר של הרבי, "עניתי לו,  הרבי כבר העביר מסר לנשיא בעבר, שברגע ההכרעה יש לנשיא קשר וחיבור עם הקב"ה, אתה בודאי תחליט את ההחלטה הנכונה ביותר". הנשיא התרגש מהתשובה וחיבק אותי. הנה כי כן, השפעתו של הרבי בכל פינה בעולם נראית מורגשת ומוחשית, והנה הנה משיח בא!

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
תיקון קטן
כ"ט חשוון ה׳תש״פ
התוכן נכון, אלא שהרב שמטוב לא היה שם בתשי"א, הגיע ראשונה להרבי בתשרי תשי"ג
גם התוכן לא מדויק
כ"ט חשוון ה׳תש״פ
הרבי לא דיבר בקבלת הנשיאות בצורה מפורשת על שליחות בכל העולם כי אם על תפקיד דור השביעי, להביא את השכינה למטה בארץ.
נ
2.
הוא לא היה כאן לפני 70 שנה, הוא הגיע בסו...
א' כסלו ה׳תש״פ
זה סיפור יפה, אבל הרב שמטוב לא שמע את זה מהרבי לפני 70 שנה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.