צילום: איציק רויטמן | יום כ"ו חשוון ה׳תש״פ 24.11.2019

מפקד משטרת ניו יורק החדש: "אין פתרון פשוט לפשעי שנאה"

בפגישה עם פעילים יהודים במוזיאון הילדים היהודי בקראון הייטס כינה מפקד המשטרה החדש של ניו יורק את התגברות פשעי השנאה כ"מטרידה מאוד", ואמר כי מטרתו היא "לשנות את ה-DNA, להגיע לשורש"
מפקד משטרת ניו יורק החדש:

מפקד המשטרה הנכנס של ניו יורק, דרמוט שיאה, נפגש ביום חמישי עם מנהיגי הקהילה היהודית באירוע שהתקיים במוזיאון הילדים היהודי בקראון הייטס - והציג את עצמו בתפקידו החדש.

במפגן אחדות גדול השתתפו מעל 200 מנהיגי הקהילה היהודית, נבחרי ציבור ואנשי אכיפת החוק מכל קצוות העיר. באירוע התארחה הגב' דבורה הלברשטאם, אמו של ארי הי"ד, ונציבת כבוד של המשטרה.

בעיר ניו יורק חלה בחודשים האחרונים עלייה מדאיגה בהתקפות אנטישמיות מילוליות ואלימות נגד תושבים יהודים ומוסדות יהודיים.

דבורה הלברשטאם קיבלה את פני המשתתפים ומפקד המשטרה החדש, והציגה סקירה על המצב החמור עימו מתמודדים תושבי העיר, עם עליית האירועים האנטישמיים.

"בעוד שמשטרת ניו יורק מגיבה בסיקור ובחששות, הבעיה ממשיכה להחריף", אמרה הלברשטאם. "זה מתחיל בציור של צלב קרס, אבל זה אף פעם לא נגמר בזה".

המפקד החדש, שכיהן בעבר כראש מחלקת בילוש במשטרה - אמר: "ניו יורק נמצאת במקום טוב יותר ממה שהיה בתחילת שנות ה-90 .וזה לא רק בגלל עבודת המשטרה. הפוליטיקאים, קבוצות השכונה והמשטרה - כולנו - עבדנו יחד".

הוא הוסיף כי "השיפורים הושגו באמצעות מאמץ מתמשך. אני מתחייב בפניכם כאן היום. זו התחייבות הקדושה שלנו לתושבי העיר ניו יורק, להגן עליכם, לשמור עליכם. האתגר של משטרת ניו יורק הוא משטרה רגישה יותר לאוכלוסייה, ללא פגיעה בביטחון הציבור".

הוא הדגיש: "ריסוס של צלב קרס הוא לא פשע זניח, זה פשע קשה מאוד. יחידת פשעי השנאה שלנו מתייחסת אליו ככזו, בחומרה המגיעה לו. אבל המטרה היא לא לבצע מעצר במקרים האלה, אלא לא להגיע בכלל למקרים האלה... המטרה שלנו לשנות את ה-DNA, להגיע לשורש התופעה ושם למגר אותה."

המפקדהוסיף ש"כדי למנוע פשעי שנאה יהיה צורך במאמץ משותף של גרמים רבים וכי אין פתרון פשוט".

בסיום הוא העביר מסר ברוח הדברים לתושבי קראון הייטס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.