כתב COL | יום כ"ה חשוון ה׳תש״פ 23.11.2019

בעיצומה של השבת: חומר מיסיונרי חולק לילדים באשדוד

כשפניהם מוסתרות מאחורי משקפי שמש, התייצבו שלושה מיסיונרים בפארק הומה אדם באשדוד, ועסקו בפעילות מיסיונרית האסורה על פי החוק • ב'יד לאחים' מזהירים: "זוהי תופעה גוברת והולכת" 
בעיצומה של השבת: חומר מיסיונרי חולק לילדים באשדוד
גן משחקים, ארכיון COL

זה קרה באמצע יום השבת בשעת צוהריים, בפארק 'הפיראטים' ההומה בעיר אשדוד. שלושה פעילי מיסיון עסקו בחלוקת חומרים מיסיונריים – בניגוד לחוק.

כשעיניהם מוסתרות מאחורי משקפי שמש, זוהו שלושת המיסיונרים משדלים הורים וילדים לקבל מידיהם חוברות שכותרתן 'עורו', והן מכילות תוכן המטיף להמרת דת ולאימוץ ערכים נוצריים העוסק בחינוך ובילדים.

תושבים שהבחינו במעשיהם התריעו על כך בפני עוברים ושבים, אך גורמים ב'יד לאחים' מציינים כי אין זו הפעם הראשונה שאנשי המיסיון מפרים ברגל גסה את החוק האוסר הטפה ושידול להמרת דת כלפי קטינים.

"הם מנצלים את העובדה שהפעילים שלנו שומרי שבת", מציינים ב'יד לאחים', "ומנסים לבצע את מעשיהם בעיצומו של היום הקדוש מתוך מחשבה כי לא יתגלו. שמחנו לגלות את הערנות הגבוהה מצד התושבים המקומיים, שהזדעזעו והביעו שאט-נפש מהמעשה הנלוז, ואנו קוראים למשטרה ולרשויות האכיפה להתייחס בכובד ראש לפנייתינו ולנקוט יד קשה כלפי המיסיונרים מפרי החוק".

גם תושבים שאינם דתיים פנו ל'יד לאחים' והביעו את סלידתם מהנעשה. אחת מהן, שאיננה מקיימת אורח חיים דתי, כתבה לאנשי 'יד לאחים' במוצאי השבת: "זו קריאה שלנו לעזרה. איש אינו מעוניין שהתוכן הזה ייכנס לביתו, ובטח שרעיונות כאלו יופצו דווקא כאן. הזדעזעתי לעלעל בעלונים ולראות שם פסוקים מהתנ"ך מעוותים ומקבלים פרשנויות אחרות. אנו במדינת היהודים, ורוצים שכך זה יישאר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.