מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשס״ה 10.06.2005

ילדי ישראל מקבלים את התורה מחדש

בימים אלו, פתחו 230 סניפי בתי חב"ד בישראל ב'מבצע שבועות', במסגרתו נערכים בכל רחבי הארץ חגיגות 'מתן תורה' לילדי הגנים ותלמידי בתי הספר. התכנית מתקיימת הן בבתי הספר ובגני הילדים, והן בבית חב"ד, לשם מגיעים הילדים והוריהם. במהלך פעילות זו שומעים הילדים על מתן תורה, "נעשה ונשמע", "בנינו ערבים בעדנו", יחודו של עם ישראל כעם התורה, העם הנבחר - "אתה בחרתנו", ומושגים רבים נוספים. הילדים צופים בתוכנית אומנותית על סיפורי החג, ומוזמנים לטעום ממאכלי החג. לקט דיווחים שהצטברו על שולחן המערכת מנס-ציונה, קריית חתני פרס נובל בראשל"צ, וקריית גת - ב'כתבה מלאה'
ילדי ישראל מקבלים את התורה מחדש
כינוס לקראת החג בקריית חתני פרס נובל בראשל"צ
ילדי 'פרס נובל' קיבלו את התורה

בטקס מרגש שהתקיים בבית הכנסת 'משכן מנחם' בקרית חתני פרס נובל בראשל"צ, קיבלו ילדי כיתות א' את התורה. את הטקס ערך רב השכונה השליח הרב אריאל גורן יחד עם צוות כלייזמרים, וצוות המורים בבית הספר. בטקס השתתף גם השליח הרב דוד קפלן שהדגים בפני הילדים את מלאכת כתיבת הסת"ם. הטקס שהתקיים היום (יום שישי) בא בהמשך להכנסת ספר תורה שהתקיים בליל אמש, וכבר למחרת חגגו הילדים את קבלת התורה עם הספר החדש.


ילדי מעונות חב"ד בקרית גת בטכס קבלת התורה

ילדי מעונות חב"ד בקרית גת השתתפו במעמד קבלת התורה. את הטקס הנחה בטוב טעם ר' גרשון לוין מנהל מוסדות חינוך חב"ד בקרית גת, בחלק של התפילה כיוונו הילדים לילדי גוש קטיף שהקב"ה יבטל את גזירת הגירוש מבתיהם.


ילדי עלי מתכוננים למתן תורה

היום (שישי) נערך בישוב עלי שבשומרון כינוס ילדים עם הצגה על מתן תורה, בארגון מנהל בית חב"ד בישוב השליח הרב רפאל סלומון. סופר סת"ם הדגים לילדים ממה עשויות תפילין, מזוזות, וספר תורה. הסופר הדגים בפני הילדים קלף, נוצה ודיו בהם משתמשים לכתיבת סת"ם. ר' חמדי גנץ הסביר לילדים על החג, הת' מענדי ללום שר עם הילדים.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
כל הכבוד לפעילות בעלי
ז' סיון ה׳תשס״ה
כל הכבוד לרב סלומון לרב חמדי ולתמים מענדי ללום
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.