צבי סופר | יום כ"ב חשוון ה׳תש״פ 20.11.2019

כך לעג המנכ"ל לחב"דניק מלוד שרק ביקש לעצמו קצת שקט

פרשיית המטוסים מעל שמי לוד לא גוועת: לאחר החלטת בית המשפט, אתר 'מקומונט לוד', מפרסם שיחה מתוך הקלטה בין חסיד חב"ד תושב לוד, לבין מנכ”ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, החושפת לכאורה התייחסות מזלזלת של רשות התעופה 
 כך לעג המנכ
מטוס בשדה התעופה בלוד (צילום אילוסטרציה: COL)


בכתבה קודמת: 

• בית המשפט על רעש המטוסים: ללוד יהיה 'חלון שקט' 6 שעות

פרשיית המטוסים מעל שמי לוד לא גוועת: לאחר החלטת בית המשפט, אתר 'מקומונט לוד', מפרסם שיחה מתוך הקלטה בין יוסי פרג' חסיד חב"ד תושב לוד, לבין מנכ”ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, החושפת לכאורה התייחסות מזלזלת של רשות התעופה בדרישת התושבים וראש העיר לוד.

שבוע לאחר צו המניעה של השופט אחיקם סטולר בנוגע לאופן ולשעות הפעלת מערך הטיסות בשמי העיר לוד, שעליו דיווחנו כאן, מתפרסמת היום באתר 'מקומונט לוד', שיחה קשה בין ר' יוסי פרג’, חבר ועד התושבים בשכונת חב”ד, לבין מנכ”ל רשות שדות התעופה, יעקב גנות, לאחר שלטענת תושבים ועיריית לוד רשות שדות התעופה צפצפה על בית המשפט והמשיכה לאשר למטוסים לטוס מעל לעיר.

לפי האתר, בשיחה נשמע התושב מבקש את הבנתו של המנכ”ל למצוקות התושבים, חלקם זקנים וחולים ומטופלים בתרופות, אך זה האחרון עונה לו בתשובה “תקשיב, אני מצטער שיש לכם ראש עיר שמנצל אתכם…” בשלב זה המשיך גנות להסביר שהסיבה להמשך הטיסות מעל העיר היא משטר הרוחות המזרחיות שמחייב המשך טיסה מעל לוד, כפי שגם מאפשר צו בית המשפט.

בהמשך, ניסה התושב ההמום להגן על ראש העיר ש”משתדל ומנסה לעזור”, וגנות בתגובה ענה: “מה הוא משתדל? הוא לא עושה כלום! שיפסיק לבלבל את המוח. סתם עושה רעש”.

את השיחה המעט משונה סיים גנות בכך ש”הדברים לא תלויים בי, אלא באלוקים… לצורך זה, אני הסגן של אלוקים…”

מעיריית לוד נמסר: “כנראה שברשות שדות התעופה כואבים את ההפסד ובמקום לסייע לתושבי לוד בוחרים להשמיץ. אנחנו נמשיך כל העת לשרת סביב השעון את תושבינו היקרים. חבל שיש עדיין עובדי ציבור ברש”ת שרואים בתושבי לוד מטרד. אם ימשיכו בגישה השחצנית שהשמיים שייכים להם, הם יגלו אנשי ציבור שאפתניים, מגובים בתושבים נחושים, שיעשו הכל לשפר את איכות החיים”.

מרשות שדות התעופה נמסר בתגובה: “רש”ת רואה בחומרה רבה את השימוש שעושים תושבים במספרי הטלפון של בעלי התפקידים הבכירים ברש”ת שנמסרו להם על ידי ראש עיריית לוד, המתקשרים לבכירי רש”ת בשעות הלילה הקטנות ונוקטים לא פעם בלשון מאיימת. ברש”ת קיים מוקד פניות תושבים, וכל המעוניין מוזמן לעשות בו שימוש.

מעבר לכך, רש”ת פעלה ופועלת כדין וממלאת את צו הביניים שניתן על ידי ביהמ”ש ולא תגיב לשאלות העומדות לדיון במסגרת הליך משפטי.”

COL  ימשיך לעקוב ולדווח.

האזינו לשיחה:
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.