צבי סופר | יום כ"ב חשוון ה׳תש״פ 20.11.2019

בתות"ל בני ברק חגגו את סיום 'מבצע תורה' - וחילקו מלגות

באירוע מושקע זכו מתמידי ישיבת תות"ל בבני ברק במלגות ותעודות הצטיינות על הצלחתם במבצע תורה תשע"ט, בשינון מאות דפי גמרא בעל פה • האירוע נערך בסימן התוועדות כ' מרחשוון יום הולדתו של הרבי הרש"ב מייסד תומכי תמימים   
בתות
צילום: מנדי עקיבא

ביום כ' מרחשוון נוהגים להגיע לתומכי תמימים לרגל יום הולדתו של הרבי הרש"ב מייסד הישיבה, להורי התמימים בתות"ל בני ברק היתה סיבה נוספת, הם באו לשאוב מלא חופניים נחת ולחזות בפני בנם הקורנות עת אשר נקרא אל הבמה יחד עם אביו לקבל תעודת הוקרה על הצלחתו במבצע תורה תשע"ט.

הרב יוסף יצחק בלינוב ראש ישיבת תות"ל המרכזית בכפ"ח כיבד את המעמד בנוכחותו ונשא דברים מעוררים בציינו את הפסוק 'וה' ברך את אברהם בכל' שלפי א' הפירושים נולדה לו בת שנקראה בכל, ואת חידושו המפתיע של הרוגאטשובער שהבת הינה התורה וזוהי הברכה הטובה ביותר.

הרב מנשה זליכה רבה של פרדס כץ עודד את התמימים להשקיע בלימוד ולישא את שם חב"ד בגאון בכל מקום בעולם אליו יגיעו בעתיד, בספרו על חוויה שעבר בעת ביקורו בבית חב"ד בקנקון שבמקסיקו.

הרב מרדכי ריפקיינד רב קהילת חב"ד בפרדס כץ סיפר על פגישתו של הרבי הרש"ב עם הפרופסור פרויד ועל ההוראות בעבודת ה' שהרבי למד מנושאי שיחותם.

מנחה האירוע הרב ישראל וינפלד הזמין את הת' ישראל יוסף שניאורסון שנבחן בע"פ על למעלה מ300 דפי גמ' בתשע"ט לערוך סיום מסכת שבת, כשלאחריו חזר על שיחת הרבי בעניין 'צריך לאפר'

ראש הישיבה הרב בנימין קופרמן נשא דברים מענייני דיומא והעניק תעודות לקבוצת מצטיינים.

הרב יצחק גרינוולד מרבני הישיבה קישר את פרשת השבוע עם כ' מרחשוון וההשקעה בלימוד התורה.

הרב לוי וילהלם שבחן תמימים על מאות דפי גמ' שנלמדו בין הסדרים מלבד הדפים שנלמדו במסגרת 'מבצע תורה' שיבח את השקעתם הרבה של התמימים ותיאר את ההתרגשות לבחון תמים על עשרות דפי גמ' ברצף בבקיאות ובהירות.

בזה אחר זה הוזמנו חתני המבצע, משניהם וסגניהם לקבל תעודה, ספר ומלגה מאת הרבנים, כשהפקת וידאו מרגשת בה כל חתן משתף את הצופים בתחושותיו מלווה את החלוקה.

על ההפקה עמלו התמימים מנחם עקיבא הצלם ואהרן וינברג העורך.

המנהל הרב לוי רוזנברג חתם את האירוע כשהוא מעניק לתמימים את המלגות הרבות בציינו את הסיפוק הרב שיש בהנהלת הישיבה מההשקעה במבצע והתנופה שניתנת למבצע תורה תש"פ.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.