שלמה מן | יום כ"א חשוון ה׳תש״פ 19.11.2019

"אנו זוכים להקים כאן בית כנסת וקהילת חב"ד מן היסודות ממש"

במיקוד על ציבור אנ"ש שהולך ומתבסס בעיר, מרחיב בית חב"ד חריש את תחומי העשיה. לכבוד כ' מרחשוון נערך ערב חגיגי שבו "הוצבו היסודות לבית הכנסת ולקהילת חב"ד" • קליפ מולטימדיה יחודי הציג את הפעילות, השליח הציג את חזון הקהילה המתפתחת ואורח מיוחד הנחה מגבית שותפות • "בסייעתא דשמיא אנו זוכים להקים בית הכנסת וקהילה חב"דית מן היסודות ממש", אומר השליח הרב דוד כהן, בשיחה עם COL
תמונות: באדיבות המצלם

בית חב"ד חריש, בהנהלת השלוחים האחים הרב אביחי והרב דוד כהן - מרחיב את תחומי העשיה, והפעם במיקוד על ציבור אנ"ש שהולך ומתבסס בעיר.

כזכור, זכה בית חב"ד חריש לפני כחודשיים במבנה חדש ומפואר, בו החל לפעול בית הכנסת המשמש את קהילת אנ"ש. זאת לאחר תקופה ארוכה של עשייה, אותה מוביל בהצלחה רבה השליח הרב לוי יצחק אפשטיין, ובמקביל לאכלוס משמעותי שנערך בחודשי הקיץ.

לאחר סיום חודש החגים, קיבלו מתפללי בית הכנסת וקהילת חב"ד הזמנות אישיות לערב חגיגי מיוחד בסימן - "יסודות איתנים - מציבים יסודות לבית הכנסת וקהילת חב"ד בחריש".

בערב החגיגי, שנערך בתחילת השבוע, ערב כ' מרחשוון - שינה בית הכנסת את פניו והפך לאולם אירועים: את פני המשתתפים קידמו שולחנות ערוכים ובר קינוחים מעוצב. הזמר אליסף חפץ ותזמורתו של הקלידן יוסף יצחק זולדן הנעימו את האירוע במחרוזות של ניגונים.

במהלך הערב המיוחד הוקרן קליפ מולטימדיה ייחודי שהציג את הפעילות, ובמהלכו הרחיב הרב אפשטיין על אודות החזון של הקהילה המתפתחת והמטרות לשנה הקרובה.

לאחר מכן נערכה מגבית שותפות בתקציב השנתי, אותה הנחה הרב יוחנן בוטמן, שליח הרבי ומנהל בית חב"ד חרדה. המתפללים וציבור אנ"ש התגייסו במלא המרץ ותרמו סכומים הגונים. כל תורם קיבל שי מיוחד, ובנוסף נמכר דולר של הרבי לכל המרבה במחיר. האירוע נחתם בריקודים סוערים, וציבור המשתתפים יצא בתחושות התעלות ורוממות הרוח.

השליח הרב דוד כהן מסכם בסיפוק את האירוע, בשיחה עם COL:

"בסייעתא דשמיא אנו זוכים להקים בית הכנסת וקהילה חב"דית מן היסודות ממש. בערב זה ביקשנו להציג את החזון, לפיו מדובר בהזדמנות מיוחדת לעשות זאת באופן של 'לכתחילה' וללא פשרות, כרצון הרבי. כאן המקום לציין את פועלו של הרב אפשטיין שמוביל את העשייה בהצלחה רבה, ויוצק תוכן תורני וחסידי שמעניק לקהילה את צביונה המיוחד".

באירוע השתתפו ראש העיר, מר יצחק קשת, וכן חברי המועצה: יוחאי פארג'י ויוסי גולדמן, שקיבלו שי מיוחד על הסיוע לכל ענייני חב"ד בעיר.


 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.