צבי סופר | יום כ' חשוון ה׳תש״פ 18.11.2019

כשמפגש מנהלות ארצי הופך לסעודת הודיה על הנס בנתיבות

בבית ספר חב"ד בבאר שבע נערך בשעות אלו מפגש מנהלות ארצי של 'רשת אהלי יוסף יצחק', בו יחגגו היום סעודת הודיה לסגנית המנהלת הגב' בת שבע חדד, שבביתה נפל טיל בשבוע שעבר
כשמפגש מנהלות ארצי הופך לסעודת הודיה על הנס בנתיבות
תמונות: באדיבות המצלם

במהלך התקפת הטילים על ישובי הדרום בשבוע שעבר, פגע בשעות הבוקר טיל הישר בתוך סלון ביתה של סגנית מנהלת בית ספר חב"ד בבאר שבע הגב' בת שבע חדד.

בניסי ניסים לא אירע שום פגיעה בנפש, רק לבית המשפחה נגרם נזק. היום, שבוע אחרי, התכנסו מנהלות רשת אהלי יוסף יצחק למפגש שתוכנן מראש בבית הספר בבאר שבע, והוסב היום לסעודת הודיה על הנס הגדול.

כמו שדיווחנו בהרחבה, במהלך מבצע 'חגורה שחורה', וההסלמה בשבוע שעבר, טיל נחת בסלון ביתם של משפחת חדד בנתיבות ופער חור גדול בתקרה. נזק גדול נגרם לבית, אך ב"ה ללא נפגעים. תמונה של הרבי שהיתה תלויה בסלון – נשארה במקומה.

הגב' בת שבע חדד, אם המשפחה, התראיינה ב'חדשות 13' וסיפרה על שאירע בעת ששהתה בבית עם בעלה ובתה בת ה-25.

"נפגענו ברכוש, אבל למרבה הנס לא בנפש. רצנו לממ"ד מהר מהר, שמענו בום חזק והפסקת חשמל, אמרתי לבעלי שבטוח קרה משהו, יצאנו החוצה וראינו גשם יורד מהתקרה. דווקא התמונות של הרבנים הקדושים אצלי בבית - לא נפגעו".

בראיון לגלי צה''ל הוסיפה: ''היו רסיסים בתוך הבית, התחלתי לבכות ללא הפסקה ורעדתי כולי. יצאנו מהחדר, ראינו שוד ושבר, ברוך ה' רק ברכוש ולא בנפש. הקדוש ברוך הוא שמר עלינו".

''אני חייבת להיות חזקה מול ילדיי ומול בעלי. לפני חמישה חודשים איבדנו את בתי ממחלה ארורה ואתמול בערב היתה לי תחושות מאוד לא טובות. היא צפה לי פתאום. היה לי בכי לא מובן ולא ברור. חדרי השינה בסדר. בסלון ובמטבח נפער חור, כל הרעפים התנפצו, החצר נראית כמו ג'ונגל''.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.