צבי סופר | יום כ' חשוון ה׳תש״פ 18.11.2019

הרב מנחם מרגולין תובע: "בטלו את מכירת הפריטים של היטלר"

יו"ר 'מרכז רבני אירופה' ו'איגוד הארגונים היהודיים' באירופה, הרב מנחם מרגולין תובע מבית מכירות במינכן לבטל מכירה פומבית של חפצים אישיים של היטלר ומנהיגים נאציים
הרב מנחם מרגולין תובע:
הרב מנחם מרגולין (ארכיון COL)

יו"ר 'מרכז רבני אירופה' ו'איגוד הארגונים היהודיים' באירופה, הרב מנחם מרגולין תובע מבית מכירות במינכן לבטל מכירה פומבית של חפצים אישיים של היטלר ומנהיגים נאציים:

"המכירה אינה רק פגם מוסרי בהיבט ההיסטורי. יש בה כדי לעודד פשעי שנאה גם בהווה"

בית המכירות הפומביות Hermann Historica שבמינכן, גרמניה, מתכוון לקיים ביום רביעי הקרוב, מרתון מכירות פומביות של חפצים אישיים, תמונות ממוסגרות, כלי הגשה מהודרים מכסף, מכתבים של אדולף היטלר ימ"ש וחבר מרעיו הידועים לשמצה; הס, גרינג, הימלר ותכשיטים של נשותיהם.

יו"ר 'מרכז רבני אירופה' ו'איגוד הארגונים היהודיים באירופה', הרב מנחם מרגולין, קורא למנהלי בית המכירות לבטל את המכירה הפומבית המבישה. "מכירה פומבית של חפצים אישיים של המנהיגים הנאציים הידועים לשמצה אינה רק פגם מוסרי בהיבט ההיסטורי. יש בה כדי לעודד פשעי שנאה גם בהווה שבו האנטישמיות מרימה ראש וההתנכלויות האלימות נגד יהודים באירופה בכלל ובגרמניה בפרט – גוברות מחודש לחודש ומאיימות – שוב, על המרקם החברתי ואף על הקיום הפיזי של אזרחי אירופה".

הרב מרגולין הדגיש בפנייתו, כי "השבוע צוינו 81 שנים לליל הבדולח וברחבי היבשת שוב חווינו התנכלויות ליהודים ולקברי יהודים שנרצחו ע"י המשטר הנאצי האפל.
החפצים שאתם מציעים במכירה הפומבית  יירכשו מן הסתם על ידי אותם שמפארים ומצדיקים את פשעי ההנהגה הנאצית וישמשו את המבקשים להמשיך ולזרוע שנאה, גזענות ואלימות", התריע יו"ר איגוד הארגונים היהודיים באירופה הרב מרגולין וציין: "הפריטים הללו 'ספוגים בדם' ולכן לסחור בהם אינו מתקבל על הדעת ונוגד את המוסר האנושי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.