צבי סופר | יום י"ט חשוון ה׳תש״פ 17.11.2019

בנו של הרב גולדשטיין ינהל את בית חב"ד פאווי במקום אביו

הרב ישראל גולדשטיין, שנפצע בפיגוע ירי בחב"ד בפוואי בקליפורניה, פורש מתפקידיו היומיומיים בבית חב"ד • בנו הרב מנדל גולדשטיין ינהל בפועל את בית חב"ד • "אנו מודים על שלושים שנות מנהיגותו של הרב ישראל גולדשטיין, במיוחד בעקבות הפיגוע, והוא לנצח יהיה חלק מסיפור הקהילה שלנו", אומרים בחב"ד פאווי
בנו של הרב גולדשטיין ינהל את בית חב
קידש שם שמים ברבים: הרב ישראל גולדשטיין לצד הנשיא טראמפ על מדשאת הבית הלבן (צילום מסך)

הרב ישראל גולדשטיין, שנפצע בפיגוע ירי על בית חב"ד בפוואי בקליפורניה שהקים, פורש וייקבל את התואר "יו"ר של כבוד".

אלישבע גרין, חברת הקהילה הפועלת במעגל הידידות המקומי לאנשים עם צרכים מיוחדים, אמרה כי "הייתה לו שנה קשה במיוחד ברקע האירועים הקשים." "הוא זקוק עכשיו למנוחה".

הרב גולדשטיין נחשף בעל כורחו לאור הזרקורים לאחר שאנטישמי חמוש אחוז טירוף נכנס לבית חב"ד באחרון של פסח. לורי קיי בת ה -60 נהרגה ושלושה נוספים נפצעו, ביניהם הרב גולדשטיין שאיבד אצבע.

הרב גולדשטיין קידש שם שמיים ברבים והעביר מסרים חיוביים לחברי הקהילה השבורים, לתקשורת הבינלאומית, בבית הלבן לצד הנשיא דונלד טראמפ ובאו"ם.

אחד מחמשת בניו, הרב מנדל גולדשטיין, קיבל את ניהול בית חב"ד, שהוקם בשנת תשמ"ו כולל בית הכנסת ובית הספר היהודי, כך דווח בלוס אנג'לס טיימס. בן נוסף, הרב שייע ודבורה גולדשטיין, נכנסו לתפקידי מעגל הידידות.

"אנו מודים על שלושים שנות מנהיגותו של הרב ישראל גולדשטיין, במיוחד בעקבות הפיגוע, והוא לנצח יהיה חלק מסיפור הקהילה שלנו", נמסר ביום שישי מחב"ד פוואי. "אנו שמחים שהרב מנדל גולדשטיין ייקח את מושכות מרכזנו ויש לנו אמון רב בכישוריו וביכולתו להוביל. הוא משרת את הקהילה מאז תשע"ה ומגיע לתפקיד עם ניסיון של שנים והתלהבות סוחפת. "

העיתון "לוס אנג'לס טיימס" אמר כי הרב ישראל גולדשטיין חווה כאבים קשים מהמקום בו נקטעה אצבעו הימנית. אצבע ידו השמאלית, מרוסקת על ידי שבר כדור, עברה ניתוחים ופיזיותרפיה.

"כקהילה סבלנו רבות, יותר מכל קהילה אחרת", נאמר בהצהרה של חב"ד פאווי. "אנו עובדים קשה בכדי להשתקם ולעמוד על הרגליים. כעת, תחת הנהגתו של הרב מנדל גולדשטיין, אנו מצפים להמשיך לצמוח וליצור סביבנו סביבה טובה יותר."

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.