מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תש״פ 16.11.2019

המסורת נמשכת: אנ"ש התוועדו ב'כנס הארצי' בפעם ה-60

המסורת נמשכת: מאות חסידים מכל רחבי הארץ נהרו הלילה לכינוס הארצי של אנ"ש חסידי חב"ד שנערך בפעם ה-60 ברציפות על ידי צעירי אגודת חב"ד באולם צבאות השם בבית צאגו"ח בכפר חב"ד.  • הצלם שניאור שיף עם תמונות מהכנס
המסורת נמשכת: אנ
צילום: שניאור שיף

המסורת נמשכת: מאות חסידים מכל רחבי הארץ נהרו הלילה (מוצאי שבת) לכינוס הארצי של אנ"ש חסידי חב"ד שנערך בפעם ה-60 ברציפות על ידי צעירי אגודת חב"ד באולם צבאות השם בבית צאגו"ח בכפר חב"ד. 

סביב שולחנות ערוכים, נערכה ההתוועדות וסעודת מלווה מלכה, באווירה חסידית טהורה, כיאה לכינוס הקדוש שזכה למענות קודש מיוחדות מהרבי לאורך השנים.

הכינוס נפתח על ידי המנחה הוותיק ואיש החינוך הרב נפתלי רוט, על חשיבותו של כינוס זה והמשכיות המסורת. לאחריו הוזמן יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב להקריא איגרת קודש של הרבי לכבוד הכנס הארצי.

את הנאום הראשון במעמד נשא המרא דאתרא של כפר חב"ד הרב מאיר אשכנזי. בשפתו העשירה, ריתק הרב את המשתתפים במשא מאלפת על שנת השבעים ליום הגדול והקדוש יו"ד שבט, כשהוא שוזר סיפורים ואפיזודות נפלאות ועל הזכות שיש לכל חסיד לקחת חלק בפעולות של שנת השבעים שרואים עד כמה היה חשוב לרבי לציון שנת השבעים עוד בשנת תשל"ב בהתוועדות המיוחדת ועם מענות קודש רבים ששיגר הרבי באותה שנה. 

את המשא המרכזי נשא המשפיע בישיבת תומכי תמימים בקריית גת הרב מנחם מענדל גרונר. במשך דקות ארוכות, הפליא הרב גרונר בעניין הכניסה לשנת השבעים ליו"ד שבט וריתק את הקהל באירועים המיוחדים שהיו בשנת השבעים ליום הולדת של הרבי והיחס המיוחד שהרבי נתן לשנה זו ועל ההתעוררות הנפלאה שהייתה לחסידים באותה שנה להביא לרבי שפע רב של מתנות רוחניות וקבלת החלטות טובות ובשנה זו שנת השבעים לנשיאותו של הרבי וכשקהל אנ"ש חסידי חב"ד גדול בעשרות מונים משנת תשל"ב, מתבקשת ההכנה המתאימה שכל חסיד ייראה בכך זכות וקשר לרבי נשיא הדור.

במהלך ההתוועדות הוקרנו מראות קודש מיוחדים מהרבי שנתנו אווירה חסידית ורגעי התעלות להכנה לשנת השבעים.

את הקהל הרקידו ושימחו הבעל מנגן הר' אליסף חפץ והמנגן ר' יוסף יצחק זולדן שאף הפתיעו את הקהל בדוגמא אישית שנענו לקריאת צאגו"ח ולקחו על עצמם לתת לשלוחי הרבי באה"ק 12 אירועים בשנת השבעים ללא תשלום. 

את ההתוועדות חתם הר' מנחם מענדל אלפרוביץ מנהל בית חב"ד בכפר חב"ד שהקריא את החלטות הכינוס לקראת שנת השבעים.

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
כינוס יפה, רק חבל שהיה די בצפיפות מקומות...
י"ט חשוון ה׳תש״פ
תוכן נפלא מסר המד"א הרב אשכנזי בקשר לשנת ה70, ואח"כ גם הרב גרונר שסיפר על הזכרונות מהשנים ההם.. ועורר את קהל אנש להעירך בהתאם ל70 שנה ולחשוב איך היה נראה 70 שנה בחיים חיותו.. ולהבין עד כמה הדבר חשוב ונוגע לרבי ההחלטות הטובות שיוצאים מהכינוס הזה וליישמם בפועל . לחיים לחיים חסידים!
2.
למה אין פרסום על הכנס
י"ט חשוון ה׳תש״פ
בשום בית כנסת חב''ד השבת לא הי פרסום על הכנס . בלוח המודעות . רק בגליון התקשרות .
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.