כתב COL בניו יורק | יום ט"ו חשוון ה׳תש״פ 13.11.2019

1,062 סטודנטים שהגיעו משש מדינות שבתו בקראון הייטס

1,062 סטודנטים יהודים מרחבי העולם התאספו בסוף השבוע האחרון לפגישה השנתית בעיר ניו יורק • הסטודנטים התארחו בארוחות השבת אצל מאות משפחות בקראון הייטס • במוצאי שבת התקיימה ה'הבדלה' המסורתית לצד ריקודי שמחה ב'אוהלי תורה'
1,062 סטודנטים שהגיעו משש מדינות שבתו בקראון הייטס
צילום: שימי קוטנר, collive

סטודנטים יהודים מרחבי העולם התאספו בסוף השבוע האחרון לפגישה השנתית בעיר ניו יורק. 

האירוע, שאורגן על ידי 'חב"ד בקמפוס' העולמי, הוא אחד משיאים הפעילות: 1,062 הסטודנטים שהגיעו משש מדינות - כולל צרפת, אנגליה, ברזיל, ארגנטינה ורחבי ארצות הברית וקנדה - חשו גאווה, מאותגרים ומחוברים מהניסיון ובילו את סוף השבוע עם הרבה סטודנטים יהודים.

סוף השבוע נפתח ביום שישי עם סיורי הליכה בעיר ניו יורק וקראון הייטס. התלמידים קיבלו הצצה לקהילה היהודית התוססת והייתה להם ההזדמנות הייחודית ללמוד את השיחות של הרבי ב-770, גולת הכותרת עבור רבים.

לאחר מושב פתיחה דינאמי בהנחיית הרבנים זלמן טייכטל, שליח מאוניברסיטת קנזס, ויוסי גורדון, מנכ"ל חב"ד בקמפוס העולמי, הנשים הדליקו נרות שבת ושרו שירים. 

הסטודנטים התארחו בארוחות השבת אצל מאות משפחות בקראון הייטס. במוצאי שבת התקיימה ה'הבדלה' המסורתית לצד ריקודי שמחה ב'אוהלי תורה'. 

ה'פגישה' השנתית נחתמה ביום ראשון עם נאום של הרב משה קוטלרסקי, סגן יו"ר המל"ח ויו"ר חב"ד בקמפוס העולמי, וביקור עוצמתי ומרגש באוהל של הרבי.

"שנה אחר שנה, הפגישה היא גולת הכותרת הגדולה ביותר של חב"ד בקמפוס וזה נפלא לראות כל כך הרבה משתתפים בפעם הראשונה שחווים שבת בקראון הייטס", אמר הרב גורדון. "פגישה משלבת את חווית השבת המשפחתית עם ההזדמנות לפגוש ולקיים אינטראקציה עם אלף סטודנטים יהודים אחרים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.