מערכת COL | יום ג' סיון ה׳תשס״ה 10.06.2005

הרב אליהו באיגרת לציבור

באתי באיגרת זו לחזק את ידכם נגד העוול המוסרי הנורא של הכוונה לפנות יישובים ולגרש יהודים מביתם, היה לא תהיה!". "לאחינו המתיישבים ביש"ע, גיבורי כל עושי דברו, הפועלים ומיישבים את מרחבי ארץ אבותינו בגוש קטיף - שלומכם ישגה לעד! באתי באיגרת זו לחזק את ידכם נגד העוול המוסרי הנורא על הכוונה לפנות יישובים ולגרש יהודים מביתם – היה לא תהיה! אין מעשה מוסרי יותר ממפעל התחייה של העם השב לארצו לאחר גלות ארוכה, כשאתם מקיימים בו מצוות עשה של יישוב ארץ ישראל, ואין עוול מוסרי גדול מהניסיון לענות את נפשותיכם באיומי גירוש ונטישת אדמת אבותינו".
הרב אליהו באיגרת לציבור

"מתוך אותו כוח מוסרי ברור, אל לנו להקים מחלוקת בציבור ובגיבורי צבאנו, אנו לא סרבני פקודה לשמה. החיילים שידרשו לבצע את הפשע, יענו: ´איני יכול´. ואם יאנסו אותם, ישבו על הרצפה ויבכו עם המשפחה שאותה רוצים לגרשה מביתה".

"חובתנו למחות כנגד העוול המוסרי הנורא הזה. ולחוסמי הכבישים – יש לעשות זאת אך ורק בתנאי שישנה דרך חילופית. לא נחסום כביש כשאין דרך חילופית ולא נסכן בכך חלילה חיי אדם. קורא הדורות מראש שענה לאברהם אבינו בהר המוריה, הוא יעננו ויוציא לאור צדקתנו, ואיש לא יעצור את המהלך האלוקי של מפעל התחייה הלאומי של עם ישראל השב לארצו".

הרב אליהו חתם בחתימת ידו על המכתב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.