מנחם בן יוסף | יום י"ג חשוון ה׳תש״פ 11.11.2019

בובת 'פופ' במתנה: כך הפתיע החב"דניק את הזמר המפורסם

רעייתו של הזמר יואב אליאסי, המכונה 'הצל', יצרה קשר עם עסק המכין בובות פופ עבור ילדים, וביקשה לרכוש בובה עבור בנה שחגג יום הולדת 6 • אלא שהיא נענתה בסירוב בטענה: "דמותו לא מסתדרת עם הערכים שלי" • אמיתי ברוצקי, חסיד חב"ד וייבואן של בובות ה'פנקו פופ' - הזמין את המשפחה למחסן הצעצועים שלו - שם חיכתה להם הפתעה 
בובת 'פופ' במתנה: כך הפתיע החב
צילום: פייסבוק "הצל"

סוף טוב: רעייתו של הזמר יואב אליאסי, המכונה 'הצל', יצרה קשר עם בית עסק המכין בובות פופ עבור ילדים, וביקשה לרכוש בובה עבור בנה שחגג יום הולדת 6.

להפתעתה, היא נענתה בסירוב מצד בעלת העסק להעניק לה שירות, היות ובעלה - יואב, הוא איש ימין המביע את דעתו ברבים, בעיקר בחשבון הפייסבוק האישי שלו, אשר לו כ-400,000 ויותר עוקבים. "דמותו לא מסתדרת עם הערכים שלי", כתבה המוכרת - והוסיפה: "אאלץ לוותר". 

בעקבות פוסט שפרסם על-כך 'הצל', בו גולל את הסיפור שגרם לעצבות של בנו הקטן, החוגג יום הולדת, הוא קיבל הודעה אישית מאמיתי ברוצקי, חסיד חב"ד וייבואן של בובות ה'פנקו פופ' - שהזמין את בני המשפחה לקבל כמה בובו ודמויות שירצה. 

"נסענו לשם", כתב אליאסי בפוסט למאות אלפי עוקביו. "והכרתי בן אדם מקסים בשם אמיתי, חב"דניק עם לב ענק שגרם לבן שלי לרוץ, לקפוץ לרקוד ולשיר עם חיוך ענק בתוך מחסן עצום במשך שעה ולקחת עשרות דמויות". 

הוא מוסיף ומספר: "כשניסיתי לשלם לפחות על חלק, הוא סירב בתוקף ואמר לי עזוב, בוא נניח תפילין ביחד זה יהיה התשלום. הבחור הזה ריגש אותי, נתן לי נחת ביום הזה. גרם לבן שלי לחייך ולשמוח ואת זה אני לא אשכח לו. תודה".
 


 

ברוצקי אמר ל-COL: "אנחנו כחסידים של הרבי, צריכים להיות שלוחים בכל מקום שאנחנו נמצאים. יואב יהודי מאוד חם, וברגע שהצעתי לו תפילין, הוא ממש שמח וסיפר שמשתדל להניח הרבה פעמים בביתו. העיקר שנזכה לקבל פני משיח צדקנו תיכף ומיד ממש".

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
אין כמוך אמיתי בן אדם של אמת!
י"ג חשוון ה׳תש״פ
2.
צדיק
י"ג חשוון ה׳תש״פ
אמיתי קידשת ה' בשנייה אחת תזכה למצוות ותרבה קידוש ה' בעולם לנח"ר הרבי המשלח ונזכה לגאולה בקרוב ממש
3.
איזה בובה חמודה!...
ט"ו חשוון ה׳תש״פ
אפשר גם?..
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.