מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשס״ה 09.06.2005

'עזרת מנחם' העניקה מאות אלפי ש"ח לבתי חב"ד

קרן 'עזרת מנחם' ברחובות, הפועלת ע"י בי"ד רבני חב"ד בישראל, התגייסה לעזרתם של סניפי בתי חב"ד בארץ והעניקה להם בימים אלה מענקים בגובה של אלפי שקלים לכל סניף. לפני חודש בישרה הנהלת הקרן להנהלת צעירי אגודת חב"ד בישראל, כי היא תעניק תמיכה של 300,000 ש"ח עבור הסניפים. הנהלת צעירי-חב"ד העבירה לקרן מצבת מעודכנת של מערך הסניפים והיקף פעילותם. על יסוד נתונים אלה העבירה הקרן לצעירי חב"ד את המענקים עבור הסניפים - כמתנת-חג השבועות לשלוחי הרבי. ידיהם של שלוחי הרבי מליובאוויטש, מנהלי סניפי בתי חב"ד בארץ, עמוסות עבודה בימים אלה. עוד לא הספיקו לחתום את הפעילות המרשימה עם ילדי ישראל בל"ג בעומר, וכבר החלו בפרסום נרחב של קמפיין שמיעת 'עשרת הדיברות' בחג השבועות. בה בעת החל הרישום לקייטנות בתי חב"ד שיפתחו בעוד פחות מחודש. "אנו עסוקים כל היום בפעילות עצמה ואין לנו זמן לדאוג להשגת המימון" אומר לנו מנהל בית חב"ד שמבקש לא לציין את שמו כדי לא להצטייר כ"בכיין". כאלה הם שלוחי הרבי; מוסרים את עצמם למען הכלל אך מתביישים לבקש.
'עזרת מנחם' העניקה מאות אלפי ש
פועלם המתעצם של סניפי בתי חב"ד נותן את אותותיו בכל רחבי הארץ והוא אף חוצה יבשות. תורמים מהארץ ומהעולם התגייסו לאחרונה לסייע לצעירי אגודת חב"ד, הגוף האחראי על סניפי בתי חב"ד בארץ, לסייע לשלוחי הרבי, העומדים בראשי בתי חב"ד בארץ, להקל מעצמם מעט את הנטל הכספי הרובץ על שכמם.

בתי חב"ד פועלים בכל ימות השנה במגוון פעולות מעזרה סוציאלית, תמיכה בנפגעי הטרור, עידוד חיילי צה"ל, הקמת ואחזקת מאות אלפי שיעורים וקיומם של קייטנות, מועדונים ועוד שורה של מפעלי יהדות ומוסדות חינוך סדירים – גני ילדים, פעוטונים, בתי ספר, מכון בר מצווה, ועוד ועוד.

לקראת חג השבועות נתבשרה הנהלת צעירי אגודת חב"ד על מענק מכובד של 300,000 ₪ מטעם קרן 'עזרת מנחם' עבור בתי חב"ד. מרכז צעירי חב"ד מיהר לעדכן את הקרן במצבם של בתי חב"ד והיקף פעילותם, ועל יסוד נתונים אלה קבעה הנהלת הקרן את היקף התמיכה לסניפים. בר"ח סיון העבירה הקרן לצעירי אגודת חב"ד את המענקים עבור הסניפים, כמתנת-חג השבועות. אגף הסניפים בצעירי אגודת חב"ד הזמין את השלוחים לבוא ולקבל את המענק עוד לפני החג.

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
תודה!
ב' סיון ה׳תשס״ה
כל הכבוד לבית דין רבני חב"ד!!!
ובפרט לר' גלוכובסקי.
2.
התחלה טובה
ב' סיון ה׳תשס״ה
ישר כח!!!
ממנו יראו אנ"ש ולא לחכות שיבאו להתחנן לתרומה.
3.
ללמוד מהרב אהרונוב לפרגן לשלוחים
ב' סיון ה׳תשס״ה
השלוחים בארץ צריכים להודות לרבי שמינה את הרב אהרונוב לעמוד בראש מערך השליחות בארץ. הוא עלה את קרנם של השלוחים לעטרת ראשנו, עד שהגבירים והקרנות רואים לעצמם זכות גדולה לסייע לשלוחים.
6.
ישר כוח לכל העוסקים בענין!!
ג' סיון ה׳תשס״ה
לא להאמין שסוף סוף קם משהו מעשי ומרים את חב"ד על הרגליים..
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.