שלמה מן | יום ט' חשוון ה׳תש״פ 07.11.2019

מודרני ומורחב: הפארק הכי יפה בלוד נחנך בשכונה החב"דית

פארק רחב ידיים, שעליו משתרע גן שעשועים חדיש וגדול במיוחד - נחנך השבוע בשכונת 'שער העיר' החדשה בלוד, הצמודה לשיכון חב"ד ומאוכלסת ברובה על ידי משפחות חב"דיות • הפארק החדש נחשב לפארק היפה והמושקע ביותר בלוד, משתרע על פני שטח ענק והוא כולל עשרות מתקני משחקים מודרניים במיוחד
מודרני ומורחב: הפארק הכי יפה בלוד נחנך בשכונה החב
תמונות: באדיבות המצלם

לאחר השקעה של 1.5 מיליון שקלים, נחנך בשבוע האחרון פארק רחב ידיים שעליו משתרע גן שעשועים חדיש וגדול במיוחד, בשכונת 'שער העיר' החדשה בלוד, הצמודה לשיכון חב"ד ומאוכלסת ברובה על ידי משפחות חב"דיות. 

ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, מנהל לשכתו מר משה אלדן, סגן ראש העיר מר רפאל קטשווילי, הרב יצחק מוזגורשווילי ובכירי העירייה ערכו עם ר' שבתי קטש, היזם העומד מאחורי בניית השכונה, את טקס גזירת הסרט שנערך עם חניכת הפארק ופתיחתו למאות ילדים והורים שיבקרו בו מידי יום. 

ראש העיר רביבו אמר באירוע הצנוע: "עבורנו בלוד כל פארק חדש מסמל את ההתחדשות, התנופה והפיתוח בלוד. כל פארק חדש מקבל מהעירייה תשומת לב מרבית תוך התייחסות לכל הפרטים, לרבות שבילים ותאורה, ספסלים ופינות ישיבה להורים, וכמובן מתקני משחקים והצללה מיוחדת".

הפארק החדש נחשב לפארק היפה והמושקע ביותר בלוד. הוא משתרע על פני שטח של 15 דונם בלב השכונה החדשה, בינות לאחד עשר בנייניה, והוא כולל עשרות מתקני משחקים מודרניים, מגרש קט רגל סגור, מגלשות, נדנדות, מתחם מתקני בריאות וכושר, ועוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.