מערכת COL | יום ב' סיון ה׳תשס״ה 09.06.2005

עצרת מרכזית לרגל ג' בתמוז בכפר-חב"ד

בעוד חודש ימים, ביום ראשון, ג' בתמוז (10.7.05), יחול יום ההילולא ה-11 של הרבי. כעשרת אלפים איש מקהל חסידי חב"ד בישראל, ובאי סניפי בתי חב"ד בארץ, המשתתפים בשיעורים ובפעילויות השוטפות כל ימות השנה – צפויים להשתתף בעצרת הארצית והמרכזית שתתקיים השנה ברחבה הגדולה של בית צעירי אגודת חב"ד בכפר-חב"ד. בצעירי-חב"ד מבטיחים כי התכנית בשנה זו לא תיפול בעצמתה מהתכנית המרשימה שנערכה אשתקד בעצרת ההמונית בהיכל "יד אליהו" בתל-אביב. צוות ההיגוי והארגון במרכז צעירי אגודת חב"ד מכין גם השנה כינוס אדיר ורב תוכן לרגל יום ההילולא ה-11 של רבנו - ג' בתמוז. העצרת תתקיים השנה בכפר חב"ד, ברחבה הגדולה שליד בית צעירי אגודת חב"ד, בסמוך לבנין '770' שבכפר. "הכינוס נועד להביא להתעוררות גדולה של ציבור חסידי חב"ד בחיזוק ההתקשרות לרבי ולהרחיב את דרכי הפעולה להגשמת בשורת הגאולה של הרבי" - אומר הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב, יו"ר צעירי אגודת חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בארץ.
עצרת מרכזית לרגל ג' בתמוז בכפר-חב
עצרת ג' תמוז שנערכה לפני 7 שנים ברחבת בית צעירי-חב"ד (ארכיון)
הרב אהרונוב כינס השבוע בלשכתו את צוות ההיגוי של העצרת: הרב יוסף יצחק לבנהרץ - סמנכ"ל צעירי-חב"ד, הרב מנחם ברוד - העורך הראשי של פרסומי צעירי חב"ד ודובר חב"ד בישראל, הרב אהרן פרוס המנהל הארגוני של העצרת, והרב נפתלי ליפסקר - מנהל אגף הסניפים.

הוחלט כי גם השנה תוכן תכנית משובלת שתתאים הן לקהל חסידי חב"ד והן לקהל באי בתי-חב"ד ברחבי הארץ, זאת לאור פניות שהגיעו משלוחים רבים, מנהלי בתי חב"ד בארץ, שביקשו לקיים אף השנה עצרת ארצית גדולה אליה יוכלו להביא את הציבור שלהם, זאת לאור שביעות רצונו של ציבור זה בעצרת אשתקד. השלוחים הדגישו כי הדבר תרם רבות לחיזוק הקשר של המקורבים והמתקרבים לבתי חב"ד, והם מאמינים כי אירוע נוסף מסוג זה יעמיק עוד יותר את הקשר ויעניק להם את התחושה כי הם חלק מקהל גדול וחשוב ההולך באורחותיו של הרבי.

"לנגד מארגני הכינוס עומדת המטרה להביא לכך שהאירוע יתאים לכלל חסידי ואוהדי חב"ד ולהתאים את אופיו לציפיותיהם של כלל חסידי חב"ד - להתוועד יחדיו ביום גדול וקדוש זה, כדי להרגיש שכולנו בני אב אחד, משפחה אחת, משפחת החסידים" אמר הרב אהרן פרוס, המנהל הארגוני של העצרת. נמסר כי בקרוב צפוייה ישיבת תכנון וגיבוש סופי של התכנית בה ישתתפו מנהלי אגפים נוספים בצעירי-אגודת-חב"ד, כדי להביא לכך שהעצרת אכן תענה לציפיות הגבוהות.

בצעירי-חב"ד מבטיחים כי התכנית בשנה זו לא תיפול בעצמתה מהתכנית המרשימה שנערכה אשתקד, ברוב פאר והדר, בהיכל "יד אליהו" בתל-אביב.

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד, הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב, קורא לשלוחים - מנהלי בתי חב"ד בישראל ולציבור חסידי חב"ד - להירתם להצלחת הכינוס שבוודאי יגרום נחת רוח לרבי, ביום הגדול והקדוש ג' בתמוז. הרב אהרונוב הביע את בטחונו כי כלל חסידי חב"ד יתלכדו לעצרת אחת גדולה, כדי לבטא את האחדות של כלל חסידי חב"ד סביב ההוראות והסדרים שהנהיג הרבי במשך שנות נשיאותו.

אתר צעירי-חב"ד


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.