שלמה מן | יום ד' חשוון ה׳תש״פ 02.11.2019

היסטוריה באוגנדה: השלוחים ערכו שחיטה כשרה למהדרין של עופות

כשנתיים לאחר שהקימו בית חב"ד באוגנדה: שלוחי חב"ד, הרב משה ויוכבד רסקין, ב'מבצע כשרות' מיוחד - שכל יהודי במדינה יוכל להשיג עוף כשר למהדרין, מבלי להתפשר על איכות ומחיר • "בעתיד מתוכננת בעזרת ה' גם שחיטה של בקר וכבשים"
היסטוריה באוגנדה: השלוחים ערכו שחיטה כשרה למהדרין של עופות
בשחיטה. צילום: באדיבות המצלם

כשנתיים לאחר שהקימו בית חב"ד באוגנדה שבאפריקה - שהייתה למדינה ה-100 במפת בתי חב"ד בעולם - יוצאים שלוחי חב"ד הרב משה ויוכבד רסקין ב'מבצע כשרות' נרחב באוגנדה.

במסגרת המבצע נערכה השבוע, לראשונה, שחיטה יהודית כשרה, על מנת שכל יהודי במדינה יוכל להשיג עוף כשר למהדרין, מבלי להתפשר על איכות ואריזה נאים - ובמחיר נגיש.

לצורך השחיטה המיוחדת הוטס צוות שוחטים ובודקים מדרום אפריקה, אותו ניהל הרב שמחה פרנקל, על מנת לבצע את השחיטה תוך הקפדה על כל הידורי ודקדוקי הכשרות, ברמה הגבוהה ביותר.

הרב רסקין מספר ל-COL, כי בעתיד מתוכננת בעזרת ה' גם שחיטה של בקר וכבשים, שיהיו נגישים לכל יהודי באמצעות חנות מסודרת של מוצרי מזון כשרים למהדרין.

המהפכה היהודית באוגנדה מצטרפת לתנופת הפעילות הנרחבת ביבשת על ידי הרב שלמה בן טולילה, העומד בראש 'חב"ד מרכז אפריקה' ומלווה את העשיה בכל העת. 

"המשימה הראשונה שלקחנו על עצמנו עם סיום חודש החגים", אומר הרב משה רסקין, "היא שבעזרת ה' לא ישאר יהודי אחד שלא יאכל כשר. תודה מיוחדת לר' דודי סלאווין, העומד בראשות עמותת ידידי חב"ד בעולם, שעושים לילות כימים על מנת לאפשר את פעילות בית חב"ד באוגנדה בצורה הטובה ביותר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.