שלמה מן | יום כ"ח תשרי ה׳תש״פ 27.10.2019

"אל בגדאדי מת כמו כלב פחדן, ברח אל מנהרה בוכה וצורח"

נשיא ארצות הברית הודיע בנאום מיוחד בבית הלבן על חיסולו של מנהיג ארגון הטרור הרצחני דאעש: "הוא חי ומת כמו פחדן" •   "גופתו של אל-בגדאדי הושחתה בפיצוץ והמנהרה קרסה עליה. ביצענו בדיקות שתוצאותיהן אישרו כי הוא מת"
הנשיא טראמפ. צילום מסך: שידור הבית הלבן

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אישר הבוקר (ראשון, שעון ושינגטון) כי כוחות של צבא רה"ב חיסלו הלילה במבצע מיוחד בסוריה  את אבו בכר אל בגדדי - מנהיג ארגון הטרור הרצחני דאע"ש.

בהצהרה מיוחדת שנשא בבית הלבן אמר הנשיא טראמפ: "אמש ארה"ב הביאה צדק עם הטרוריסט מספר 1. אבו בכר  אל בגדדי - מת.

"הוא היה מייסד דאע"ש, האיש הברוטלי והאכזרי בעולם. ארה"ב חיפשה אותו שנים, מציאתו הייתה משימה לאומית ראשונה בחשיבותה לממשל שלי. מבצע מיוחד של כוח מיוחד של ארה"ב בפשיטה לילית בצפון סוריה השיג את המטרה".

הנשיא סיפר: "צפיתי ברוב המבצע. נחתנו עם 8 מסוקים, כוח גדול מאוד של לוחמים נהדרים שיצאו מהם חדרו לבניין. צפיתי בזה יחד עם הגנרל ועם סגן הנשיא פנס ב'חדר המצב', זה היה כמו לראות סרט. הטכנולוגיה שם היא נפלאה".

הנשיא הוסיף וסיפר: "אל בגדדי נורה כשהוא נמלט בוכה וצורח וגרר שלושה מהילדים הקטנים שלו איתו למחבוא במנהרה ללא מוצא. כשהכלבים שלנו רדפו אחריו במנהרה, הוא הפעיל חגורת נפץ והרג את עצמו ואת שלושת הילדים, כשהמנהרה קרסה עליהם".

לדבריו,  "גופתו של אל-בגדאדי הושחתה בפיצוץ והמנהרה קרסה עליה. ביצענו בדיקות שתוצאותיהן אישרו כי הוא מת. הכוחות המיוחדים ביצעו פעולה מסוכנת בשעת לילה והצליחו במשימתם, היינו במתחם בערך שעתיים ואחרי שהמבצע הסתיים לקחנו חומרים מסווגים רבים שקשורים לדאע"ש ולתוכניות שלו לעתיד. דברים שרצינו הרבה זמן".

הנשיא הדגיש: "נמשיך לרדוף את דאע"ש, המפלצות הללו לא יוכלו להימלט מהגורל שלהם. האיש שהיה כל כך מפחיד - מת כשהוא מפוחד, כשהוא בפאניקה. אל-בגדאדי היה איש חולה ונאלח והוא מת כפחדן. הוא היה היורש של בן לאדן והוא מת כמו כלב. מותו מדגיש את המאבק הבלתי פוסק של ארה"ב בטרור ובדאע"ש"

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
ברוך השם
כ"ח תשרי ה׳תש״פ
"כן יאבדו כל אויבך השם"
2.
ברוך ה
כ"ח תשרי ה׳תש״פ
3.
ברוך השם
ל' תשרי ה׳תש״פ
''כך יאבדו כל אויבך השם''
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.