מנדי גבאי | יום י"ח תשרי ה׳תש״פ 17.10.2019

שמחת חג בקהילת אנ"ש בעיר אלעד: ריקודים אל תוך הלילה

בחצר בית הספר לבנות 'תפארת חיה' שבאלעד, נערכה 'שמחת בית השואבה' חגיגית, בהשתתפות קהל רב של אנ"ש ומקורבים מכל הארץ. אמן השמחה יהודה שוקרון, המתפלל קבוע בבית כנסת חב"ד בעיר, שעשע את הקהל והמרא דאתרא נשא דברים על אודות עניינו של יום
שמחת חג בקהילת אנ
צילום: אליהו לוי

שמחת בית השואבה חגיגית במיוחד נערכה עבור חברי קהילת חב"ד באלעד, בראשות המרא דאתרא הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי, וקהל המקורבים מכל רחבי הארץ. 

במתחם המוסדות המחודש - בחצר בית הספר לבנות 'תפארת חיה', נערכה השמחה הגדולה, עם הבעל מנגן ר' אליסף חפץ והקלידן יוסף יצחק זולדן, חבר קהילת חב"ד באלעד. במשך שעות, אל תוך הלילה, רקדו חברי הקהילה במעגלים, יחד עם הילדים והמקורבים. 

במהלך השמחה, שהונחתה בכישרון רב על ידי ר' שניאור חביב והופקה בעמל רב על ידי ר' שחר יצחקי, הוזמן לשאת דברים הרב ירוסלבסקי. לאחר מכן נערך מופע אש מיוחד ומופע שעשוע סוחף עם אמן השמחה יהודה שוקרון, מתפלל קבוע בבית כנסת חב"ד בעיר. 

יו"ר ועד הקהילה, ר' אורן מזרחי, הוזמן לשאת דברים לקראת סיום האירוע, במהלכו דיבר על ההתפתחויות הרבות בקהילת חב"ד באלעד, הרושמת זינוק במספר תחומים בולטים ובהם הצטרפות של עוד ועוד חברים חדשים בקהילה.

המשתתפים התפזרו לביתם מתוך התרוממות הרוח, היישר להתוועדות מיוחדת בביתו של חבר הקהילה ר' רפאל חימי, בהשתתפות המרא דאתרא. ההתוועדות נחתמה עם אור הבוקר, לאחר קבלת החלטות טובות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.