מנדי ברגר | יום כ"ג תשרי ה׳תש״פ 22.10.2019

'חסדי יוסף': מגדלור של עשיה וחסד בשכונות העוני של הבירה

למעלה מחמש מאות איש השתתפו בחגיגה מרגשת של ארגון החסד 'חסדי יוסף', שנערכה בחג הסוכות באולם המפואר של הארגון - ובסוכת הענק שהוצבה בחצר הצמודה אליו
'חסדי יוסף': מגדלור של עשיה וחסד בשכונות העוני של הבירה
צילום: ש. אלפסי

למעלה מחמש מאות איש השתתפו בחגיגה מרגשת, שמחה ומרוממת של ארגון החסד המפורסם "חסדי יוסף", שנערכה כמידי שנה בחג הסוכות באולם המפואר של הארגון ובסוכת הענק שהוצבה בחצר הצמודה אליו.

המסיבה המפוארת התקיימה סביב שולחנות ערוכים בטוב טעם וברוחב לב המאפיין את הארגון. בין המשתתפים והסועדים צעד ענק הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן בלווי הנגן יוסף חיים ושימח את הציבור בשירתו המיוחדת.

מר צבי סנד, איש החסד וידיד הארגון מיום היווסדו, העלה על נס שני מאפיינים הבולטים בפעילות הארגון: מחד, דבקות במטרה בעקביות, המתבטא בבית תמחוי שאינו נועל את שעריו אפילו ליום אחד מזה ארבעים שנה, ומאידך, חדשנות מירבית בגישה ללקוחות, יחס שוויוני לכל אחד והעדר סטיגמות, תזונה בריאה ותכניות פנאי נלוות לבית התמחוי.

נאומים מרגשים נישאו מפי אורחי הכבוד שהשתתפו באירוע. ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון שכיבד את האירוע בהשתתפותו התרגש וציין כי זו החגיגה המשמעותית ביותר שהשתתף בה בחג, ואיחל לרב משה דייטש מייסד ויו"ר הארגון, לצוות המסור של חסדי יוסף ולציבור הנהנה מתכניות החסד, שנה של המשך שגשוג וצמיחה.

שר הפנים הרב אריה דרעי הביע את התפעלותו מפעילות הארגון בתחומים רבים ומגוונים המהווה מגדלור של עשיה וחסד, בנוסף להפעלת בית התמחוי הגדול והוותיק ביותר בירושלים.

אף שהחגיגה המסורתית מתקיימת זה מספר שנים ציינו המשתתפים כי השנה האווירה היתה מיוחדת, ותרמה רבות לקיום מצוות "ושמחת בחגך" בהידור רב בקרב כל באי בית התמחוי ואישי הציבור שהשתתפו במעמד.

האירוע הופק בידי חברת ההפקות M. L. Goodman Productions
 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.