יום כ' תשרי ה׳תש״פ 19.10.2019

בראשל"צ שאבו בחול המועד שמחה מקהילת חב"ד • צפו

בראשון לציון חגגו בחול המועד סוכות את שמחת בית השואבה המרכזית עם קהילת חב"ד • ראש העיר, שהגיע עם אביו: "נהנה לבוא מדי שנה לשמוח עם חב"ד ולהרגיש את החיבוק הגדול. דעו לכם שהחיבוק הוא הדדי! דלתי פתוחה תמיד לסייע לכם בכל דבר ועניין"
בראשל
תמונות: באדיבות המצלם

בראשון לציון חגגו ביום הראשון של חול המועד סוכות את שמחת בית השואבה המרכזית בעיר עם קהילת חב"ד, בנשיאות המרא דאתרא הרב מרדכי צבי דוברבסקי, כאשר השלוחים הפרושים בשכונות העיר ביחד עם מקורביהם רוקדים לצד זקני הקהילה, חובשי כיפות סרוגות ליד עמך בית ישראל - וכמובן ילדי קהילת חב"ד, שבולטים בשמחת בית השואבה.

על הצד המוזיקלי ניצח חבר הקהילה, אמן הקלידים ר' אלאור ולנר ואיתו הזמר ר' אליסף חפץ, כשהת' מאירקה ולנר הוסיף נופך מיוחד עם הקלרינט.

הקהל צפה במראות קודש מבית חיינו - וידיאו של הרבי המסכם את חודש החגים אצל הרבי, שנערך במיוחד לרב זה על ידי חברת המדיה החבדית jem.

הילדים אמרו את 12 הפסוקים ונהנו ממופע מרהיב של אש ואורות. 

אורח הכבוד היה ראש העיר רז קינסטליך, שהגיע יחד עם אביו פנחס, ונכנס במהרה למעגל הריקודים כדי לשאוב מהשמחה החב"דית.

המנחה הרב ינון ששון, שליח הרבי בשכונת מישור הנוף ונווה הדרים, הזמין את המרא דאתרא הרב מרדכי צבי דוברבסקי לשאת דברים. הוא הודה, בין היתר, לראש העיר על תמיכתו וסיוע העירייה בהקמת בית הספר החדש לבנות 'בנות חי'ה שנפתח בתחילת השנה.

אחריו הוזמן ראש העיר, הידוע כידיד גדול של המרא דאתרא וקהילת חב"ד, לשאת דברים.

ראש העיר נשא דברים חמים ואמר שהוא נהנה לבוא מדי שנה לשמוח עם קהילת חב"ד ולהרגיש את החיבוק הגדול. "דעו לכם", אמר ראש העיר, "שהחיבוק הוא הדדי! דלתי פתוחה תמיד לסייע לכם בכל דבר ועניין".

לראש העיר התלווה יועצו וחברו הקרוב ר' רונן זינגר מקהילת חב"ד, שזכויותיו רבות בעזרתו ללא לאות לקהילה, לשלוחים ולכל ענייני הדת בעיר.

עוד נכחו: סגן ראש העיר אבי חיים, שנשא דברי ברכה, חבר מועצת העיר ר' שמואל ג'מיל, מחזיק תיק חינוך ותרבות חרדית ושירותי הדת, ור' ישעיהו מלכא יו"ר המועצה הדתית בעיר - שדיבר בשבח חב"ד שאנשיה נותנים בית חם בגשמיות וברוחניות לכל יהודי באשר הוא.

הוא הוסיף, כי הוא  שמח שהשנה, כמו בשנים האחרונות, המועצה הדתית שותפה בתקציב לטובת שמחות בית השואבה והקפות שניות שמארגנים הקהילה ובתי חב"ד.

שמחת בית השואבה אורגנה על ידי ר׳ מענדי דוברבסקי מנהל הכולל והפעילות בקהילה, סייע רבות יועץ ראש העיר ר׳ רונן זינגר שדאג לתקציב ולתיאומים מול הגורמים העירוניים ומשטרת ישראל.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.