מנדי גבאי | יום י"ז תשרי ה׳תש״פ 16.10.2019

כ-60,000 יהודים השתתפו בברכת הכהנים בכותל המערבי

עשרות אלפים במעמד ברכת הכהנים המסורתי המאורגן על ידי הקרן למורשת הכותל המערבי • במעמד השתתפו הרבנים הראשיים לישראל, גדולי תורה, ראשי ישיבות, רבנים ודיינים 
כ-60,000 יהודים השתתפו בברכת הכהנים בכותל המערבי
קרדיט: הקרן למורשת הכותל המערבי

עשרות אלפים במעמד ברכת הכהנים המסורתי המאורגן על ידי הקרן למורשת הכותל המערבי, כשאלפי כהנים ברכו בהתרגשות גדולה את הברכה הכתובה בתורה בתפילת שחרית ובתפילת מוסף.

במעמד השתתפו הרבנים הראשיים לישראל, גדולי תורה, ראשי ישיבות, רבנים ודיינים בהם: שגריר ארה"ב בישראל מר דויד פרידמן, בניו ונכדיו שהינם כהנים, ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון ושר החקלאות היוצא מר אורי אריאל.

אל רחבת הכותל המערבי מגיעים המונים בכל שעות היממה לקיים זכר עלייה לרגל. הציבור מתבקש להישמע להוראות המשטרה, אנשי האבטחה וסדרני הכותל המערבי על מנת לשמור על בטיחות הבאים וקדושת המקום. משטרת ירושלים הקצתה מאות שוטרים לאבטח את באי הכותל המערבי במהלך ימי החג.

העיר העתיקה סגורה במהלך ימי חול המועד לכלי רכב פרטיים, והציבור מתבקש להשתמש בתחבורה ציבורית. הודעות מפורטות על דרכי ההגעה מפורסמות במודעות נפרדות מטעם עירית ירושלים ומשרד התחבורה. כמו כן הוארכו שעות ההפעלה של האוטובוסים והרכבת הקלה לטובת המבקשים לפקוד את הכותל בשעות המאוחרות של הלילה.

סוכות מפוארות הועמדו לטובת הפוקדים את הכותל המערבי וקידוש מפואר יעמוד לטובת המתפללים שיפקדו את הכותל בשבת חול המועד כמידי שבת ביוזמה חדשה של הקרן למורשת הכותל המערבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.