מערכת COL | יום כ"ז אלול ה׳תשע״ט 27.09.2019

JLI ישראל: ב'מפגש בוטיק' השלוחים סיכמו את השנה

JLI  בישראל: ת'הא ש'נת פ'יתוח – נערכים להשקת תוכניות יוקרתיות וייחודיות לשלוחים • לקראת סיום שנת תשע"ט התקיים יום עיון מיוחד על ידי הנהלת JLI בישראל - באירוע בוטיק שנערך בבית חב"ד 'נוה חוף' ראשון לציון
JLI ישראל: ב'מפגש בוטיק' השלוחים סיכמו את השנה

לקראת סיום שנת ה'תשע"ט התקיים יום עיון מיוחד על ידי הנהלת JLI בישראל, באירוע בוטיק שנערך בבית חב"ד 'נוה חוף' ראשון לציון.

לאחר דבר מלכות ודברי פתיחה מאת השליח המקומי הרב דוד קפלן, התכבד מנהל המחלקה הבינלאומית של JLI  הרב דובי רבינוביץ, לספר על מערך התוכן והשקת התוכניות החדשות לקראת שנת תש"פ.

הדרכה והקניית דרכים יצירתיות לשיעורי תורה והעברת מסרים, והעלה טיפים חשובים לשימוש יומיומי והכוונה לביצוע בפועל של רעיונות מעשיים. מנהל JLI  ישראל הרב יוסף יצחק נוימן הדגיש את החשיבות והערך המוסף שיש בתכנים המושקעים שהותאמו בכדי להעניק תשומת לב מרבית עם דגש על הרחבת קהל היעד וביסוס מעמדו של השליח.

בפני השלוחים הוצגו פרוייקטים מיוחדים כגון: ניצוצות של חכמה, הפרשה שלי, הסמינר למטייל ברחבי אירופה, משנה-נשמה לבתי אבל, והמשך פיתוח תוכנית לימוד החסידות בשיתוף פרוייקט 'ממלא כל עלמין' יוזמתו של השליח והרב הראשי לרוסי' הרב בערל לאזאר, המהווה איגוד של חברותות רבות בין שלוחים ואברכים מקצווי תבל בתוכנית מסודרת ומקצועית המחזקת את הפצת המעיינות לקהלים נוספים ומכובדים.

השלוחים נהנו מטעימה של קורס העשרה חדש וייחודי עם עודד מנסטר – הפרזנטור של ערוץ 'יהדותון' ומלמד משחק ובימוי באוניברסיטת תל אביב. הקורס הייעודי שייפתח בע"ה לאחר חגי תשרי הבעל"ט, יציע חווית למידה חיונית במימוש הפוטנציאל האישי, עמידה ודיבור בפני קהל, חיזוק הבטחון העצמי והכשרון הרטורי.

השלוחים שהשתתפו הביעו קורת רוח והוקרה למנהלים ומארגני הקורסים ובראשם מנהל הארגון הרב אפרים מינץ. על חשיבה מתמדת מסביב לשעון, בהנגשת וייעול הערכים החשובים בקורסים בכלל, ועל שגשוש השלוחה הישראלית של JLI  בפרט.

בהנהלת הארגון מציינים כי נותרו מספר מקומות לקורס המיוחד - 2 מפגשים - עם עודד מנסטר, במחיר מסובסד רק עבור הנרשמים עד לתאריך ו' בתשרי תש"פ - בטל: 053-2770794

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.