שלמה מן | יום כ"ז אלול ה׳תשע״ט 27.09.2019

בהוצאת 'מוקד הלכה' של בית הדין: מדריך הלכתי מקיף לחג

מדריך ייחודי מקיף לדיני ומנהגי ראש השנה, השיק בימים אלה 'מוקד הלכה' שע"י בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, בהפקתו המקצועית של מכון 'הבינני' הפועל בפיקוח בית הדין. בכתבה המלאה COL מגיש את המדריך המלא להורדה
בהוצאת 'מוקד הלכה' של בית הדין: מדריך הלכתי מקיף לחג
שער החוברת

לאחר עמל רב ובהשקעה מרובה, הופיע בס"ד לקראת ראש-השנה ה'תש"פ מדריך ייחודי מקיף לדיני ומנהגי ראש-השנה ע"פ פסקי רבותינו נשיאינו ומנהגי חב"ד בהוצאת 'מוקד הלכה' שע"י בית דין רבני חב"ד באה"ק ובהפקתו המקצועית של מכון 'הבינני' הפועל בפיקוח בית-הדין. להורדה לחץ כאן

על הייחודיות של מדריך זה, בדור בו רבו ספרים וקונטרסים רבים המלקטים את הלכות החג, ניתן לקרוא בהרחבה ב'פתח דבר' למדריך החדש, אך נקודת הענין נרגשת מזה מספר שנים בקרב אנ"ש בקושי למצוא מדריך המקיף באופן מעשי את ההלכות ומנהגי חב"ד בצורה רחבה מחד ומונגשת ומתומצתת מאידך.

כמו כן נעשה מאמץ לחדד את הדינים בהם רבו השואלים, וזאת לאחר הניסיון של המערכת בדוגמת מאות שאלות בעניני ראש השנה שנכנסו למערכת 'מוקד הלכה' בשנה שעברה, ובכך לסייע לאנ"ש לפתור את שאלותיהם ע"י קריאת המדריך.

מהנהלת 'מוקד הלכה' ומכון 'הבינני' נמסר, כי מדריך זה הוא בהמשך למדריכים נוספים שיצאו לאור לפני כל חג ומועד החל מחג הפסח האחרון, וכעת הושקעו משאבים רבים על מנת להגיש בפני הציבור את המדריך בצורה נהירה ומאירה הן מצד התוכן הן ומצד בהירות הקריאה בו. מדריך זה כמו גם מדריכים נוספים אשר יצאו לאור אי"ה במהלך החודש ניתן לראותם אף באפליקציה היחודית של מוקד הלכה. 

>> להורדת הקובץ לחצו כאן <<

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.