מנדי ברגר | יום כ"ו אלול ה׳תשע״ט 26.09.2019

נשיא אוקראינה שיבח את 29 שנות פעילות השלוחים • תיעוד

משלחת חב"ד נפגשה במלון בניו יורק עם נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי שהוקיר את מאמציהם לטובת אוקראינה • הרב שמואל קמינצקי הודה לנשיא על תמיכתו האיתנה ב-174 הקהילות היהודיות באוקראינה 
נשיא אוקראינה שיבח את 29 שנות פעילות השלוחים • תיעוד
השלוחים מעניקים מחזור לנשיא האוקראיני

משלחת חב"ד נפגשה במלון בניו יורק עם נשיא אוקראינה וולדימיר זלנסקי שהוקיר את מאמציהם לטובת אוקראינה. הפגישה אורגנה על ידי איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה והשתתפו בה נציגים מכל הארגונים היהודיים בארה"ב. בפגישה השתתפו גם סיו"ר המרכז לענייני חינוך הרב משה קוטלרסקי והנגיד ג'ורג ראהר

הרב שמואל קמינצקי רב איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה פתח את המפגש הייחודי הזה והודה לנשיא על תמיכתו האיתנה ב-174 הקהילות היהודיות באוקראינה. בדבריו נזכר הרב קמינצקי כי המפגש מתרחש בכ"ה אלול יום בריאת העולם, "יום המסמל את תחילתם של התחלות חדשות ותקווה לאוקראינה תחת הנהגתו הדינמית של הנשיא החדש".

זלנסקי שיבח את פעילות חב"ד באוקראינה במשך 29 השנים האחרונות, ודיבר על אוקראינה כאומה של יציבות ובטוחה עבור הקהילה היהודית. הנשיא זלנסקי הבטיח להנציח את זיכרון קרבנות השואה על ידי בניית אנדרטת בבאי יאר וקרא להם להמשיך בתמיכתם בארצו. הוא הזמין אנשי עסקים אמריקאים וישראלים לבוא ולהשקיע באוקראינה.

כל הדוברים חזרו על תמיכתם בממשלת אוקראינה החדשה בגלל הרפורמות שלהם, והזכירו את הקשר העמוק והקשרים ההיסטוריים של אוקראינה עם העם היהודי.

ר' רפאל רוטמן סגן יו"ר ההנהלה של איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה תקע בשופר לכבוד חג ראש השנה והרב מאיר סטמבלר יו"ר איגוד הקהילות היהודיות באוקראינה העניק לנשיא מחזור מעור עם תרגום לרוסית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.