מנדי ברגר
|
יום כ"ה אלול ה׳תשע״ט
25.09.2019
ר' מנחם כהן מודה: "עשו עליי פייק ניוז! אמרו שזה לא יעבוד"
עורך 'כפר חב"ד', ר' מנחם כהן, מנהל בשבועות האחרונים קמפיין בעיתון, לחשיפת אמת שהיתה נסתרת ממנו בשנים האחרונות • "אמרו לי שזה לא יעבוד, וגם אני אמרתי לעצמי ש'אין מצב', אין שום סיכוי בעולם שאני עושה את זה"
מתוך הווידאו
עורך 'כפר חב"ד', ר' מנחם כהן, מנהל בשבועות האחרונים קמפיין בעיתון, לחשיפת אמת שהיתה נסתרת ממנו בשנים האחרונות.
"אמרו לי שזה לא יעבוד, וגם אני אמרתי לעצמי ש'אין מצב', אין שום סיכוי בעולם שאני עושה את זה".
אבל הוא ניסה ולהפתעתו גילה שהשמש ממשיכה לזרוח והפרחים לפרוח. "בואו נודה על האמת", הוא קורא, "אנחנו לא עושים טובה לאף אחד. עושים לנו טובה".
ר' מנחם הופיע בסרטון מיוחד שהופק במסגרת הקמפיין שנערך בימים האלה מטעם ועד רבני חב"ד באה"ק, להגברת המודעות לחשיבות הסינון וההגנה על הטלפון והמחשב הביתי והנייד.
זה סרטון שלישי בסדרה.
סרטונים נוספים יתפרסמו בימים הקרובים. הסרטונים נערכו בידי ר' עמרי פרי.
הצטרפות לסינון חב"ד – באתר sinun.org
מוקד אנושי עומד לשירות הציבור בימים א-ה בין השעות 11:00-13:00 / 16:00-18:00, בטל' 072-265-7500.
**
לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
כה לחי!
כ"ה אלול ה׳תשע״ט
תגובה חדשה
הגב לתגובה
14
2
2.
ישרכח גדול לכולם
כ"ה אלול ה׳תשע״ט
ישרכח על הקמפיין הכל כך חשוב.
אצלי עשיתי של הבית דין
ולרעייתי יש של רימון גבוה.
אצלי עשיתי של הבית דין
ולרעייתי יש של רימון גבוה.
תגובה חדשה
הגב לתגובה
5
2
3.
לא בדיוק פיי ניוז
כ"ה אלול ה׳תשע״ט
היתה תקופה ארוכה שזה בהחלט הרס את המכשיר או לא נתן לשלוח.
בקיצור תקע את המכשיר,
יש לי תכתובת ארוכה עם נטספארק אנא נתקו אותי לחצי שעה על מנת שהמכשיר יחזור לעצמו....
עד שהתנתקתי לגמרי, כי זה היה בלתי אפשרי.
עכשיו בעקבות הקמפיין חיברתי חזרה את הסינון ובינתיים זה עובד נפלא.
נתפלל שימשיך כך. כנראה העיתוי של הפרסום הוא אחרי עבודה מאומצת!
ולא, זה לא פייק ניוז, כל מי שמכשירו נתקע אמר לך אמת לאמיתה.
בקיצור תקע את המכשיר,
יש לי תכתובת ארוכה עם נטספארק אנא נתקו אותי לחצי שעה על מנת שהמכשיר יחזור לעצמו....
עד שהתנתקתי לגמרי, כי זה היה בלתי אפשרי.
עכשיו בעקבות הקמפיין חיברתי חזרה את הסינון ובינתיים זה עובד נפלא.
נתפלל שימשיך כך. כנראה העיתוי של הפרסום הוא אחרי עבודה מאומצת!
ולא, זה לא פייק ניוז, כל מי שמכשירו נתקע אמר לך אמת לאמיתה.
תגובה חדשה
הגב לתגובה
8
2
4.
שירות לקוחות
כ"ו אלול ה׳תשע״ט
בנטספארק השירות לקוחות עובד באימל, ניסיתי לדבר איתם להפסיק הסינון על מכשיר שכבר לא עובד והם לא דאגו לזה...
אני בעד סינון אבל גם בעד שירות לקוחות בכל ענין הנצרך.
אני בעד סינון אבל גם בעד שירות לקוחות בכל ענין הנצרך.
תגובה חדשה
הגב לתגובה
5
1
5.
למה פנית לנטספרק ולא למוקד חב"ד?
ד' תשרי ה׳תש״פ
במוקד חב"ד יש מענה אנושי או וואטסאפ ולא רק מייל, כמובן בשעות מסויימות, והם עונים ומטפלים בבעיות. אני מקבל תמיד שירות יעיל ומאוד מרוצה.
תגובה חדשה
הגב לתגובה
1
0