מנדי ברגר | יום כ"ג אלול ה׳תשע״ט 23.09.2019

חב"ד מוסקבה משיקה: מדריך לחגי תשרי וחוברת זמנים

במוסקבה יצא לאור 'מדריך הלכות והליכות' • החידוש השנה: פרוספקט זמנים מפורט מאיר עיניים • נשלמות ההכנות בבית הכנסת המרכזי לקליטת אלפי המתפללים
חב

מחלקת ההוצאה לאור של בית הכנסת המרכזי 'מארינה רושצ׳ה', הוציאה לאור 'מדריך הלכות והליכות', המופיע בלשון הקודש וברוסית, ומופץ באלפי עותקים במהדורת כיס מהודרת, מלווה בפרסומים שונים של הגמ״ח המרכזי 'קרן חיה מושקא' על כלל מפעליו ופועליו - ובמיוחד לקראת החגים, בהם ידיהם של גבאי הצדקה מלאים בעבודת הקדוש לסייע לנזקקים ומשפחות ברוכות ילדים. 

לקריאה או להורדת ״מדריך הלכות והליכות״ - לחצו כאן!

חידוש מיוחד השנה, הוא פרוספקט מיוחד של כל זמני התפילות, שיעורים והתוועדויות בירח האיתנים, בשילוב תמונות מרהיבות של אירועי חודש תשרי בשנה שחלפה, בבית הכנסת המרכזי ״מארינה רושצ׳ה״ במרכז מוסקבה. 

לקריאה או להורדת ״מדריך הזמנים" - לחצו כאן!

הפרוספקט מרהיב-העין, מופץ בימים אלו באלפי עותקים בכל ריכוז יהודי ובכל מדיה אפשרית.,בכך, מצפים הגבאים בבית הכנסת, להכפיל את המתפללים ומשתתפי שיעורי התורה והחסידות הרבים וההתוועדויות השונות במהלך החגים. 

תחת הכוונתו של המרא דאתרא, הרב הראשי של רוסיה והשליח הראשי הרב בערל לאזאר, שוקדים בימים אלו חברי הצוות המסור של בית הכנסת המרכזי, על מנת להבטיח את מקומותיהם של אלפי המתפללים, סידורים ומחזורים, כיפות וטליתות, בעלי תפילה ועוד שיפורים והשקעות רבות, הנעשים במשך כל השנה בבית הכנסת - ובמיוחד בתקופה זו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.