הרב שגיא הר שפר | יום כ' אלול ה׳תשע״ט 20.09.2019

האם אתה שלם עם הגלישות שלך? • הרב שגיא הר שפר

כל מה שאני צריך באמת - אני יכול לעשות עם המכשיר המוגן. השמים לא נפלו, ואפילו גיליתי שהתפנה לי זמן מכל מיני דברים מיותרים. אני קורא לכל אנ"ש להתקין על מכשיריהם את סינון בי"ד רבני חב"ד. זה פשוט חיוני והכרחי כדי שנוכל לחיות חיים חסידיים ולחנך את ילדינו באווירה חסידית נקייה • טור של הרב שגיא הר-שפר, שליח הרבי בנס-ציונה
האם אתה שלם עם הגלישות שלך? • הרב שגיא הר שפר
בקטן הרב הר שפר (ארכיון COL)

כאשר ועד רבני חב"ד יצא עם תכנית המיגון של הטלפונים, הצטרפתי מייד. עשיתי זאת קודם כול מפני שבעבורי ציות להוראות הבית דין הוא אבן יסוד. כך חונכתי וכך אני מחנך את אנשי קהילתי.

עשיתי זאת גם כן מתוך הכרה אמיתית בצורך החיוני להתקין סינון והגנה על המכשיר. היו לי בנושא הזה שיחות רבות עם אנשים בקהילה. היצר הרע הוא אומן במלאכתו והוא מנפיק תירוצים למכביר. את האחד הוא משכנע שהוא ממש אינו יכול לחיות בלי אתר פלוני או יישום פלמוני. את השני הוא מפתה שכביכול הוא מסוגל לשלוט בעצמו. וכולנו יודעים שאלה תירוצי קש.

אמרתי לא פעם לאנשים בקהילה: שאל את עצמך בכנות ובאמיתיות, האם אתה שלם עם כל המקומות שגלשת אליהם בשנה האחרונה? אם ברור לך שלא, הרי שאתה נוכח כי בלי סינון אתה נגרר למקומות שלא צריך להיות שם. ואם אתה שלם עם הגלישות שלך - כי אז המצב עוד יותר מדאיג, ועכשיו אלול וצריך לעשות תשובה.

כאמור, התקנתי את הסינון ולצערי התעוררו תקלות. התברר שהמכשיר שלי היה מייצור זול ולא תאם לתוכנת ההגנה. בצער רב הורדתי את סינון חב"ד וניסיתי תוכנות אחרות.

לפני כמה חודשים אמר לי הרב אסף אלטרס, מהשלוחים הנמרצים בנס-ציונה, שכיום אין שום בעיות בסינון חב"ד והוא עובד חלק. התקנתי אותו ואכן, הפעם הכול זרם למישרין. היו לי כמה בקשות, ופניתי לשירות התמיכה, ומייד פתרו את הבעיות. כבר כמה חודשים הסינון של הבי"ד מותקן על המכשיר שלי ואני לא מתחרט לרגע אחד.

אני שליח, וצריך לעמוד בקשר עם אישים רבים, וכל מה שאני צריך באמת – אני יכול לעשות עם המכשיר המוגן. התברר שהשמים לא נפלו, ואפילו גיליתי שהתפנה לי זמן מכל מיני דברים מיותרים, שבסינונים האחרים היו פתוחים וגרמו לי בזבוז זמן יקר. כעת יש לי יותר זמן לשליחות המוטלת עליי.

יש לי חברותא פעם בשבוע עם הרב בנימין קרניאל, השליח בגדרה, כבר יותר מחמש-עשרה שנה. גם הוא ניסה בעבר כל מיני פתרונות הגנה אחרים. כשראה שאצלי הסינון של הבי"ד עובד, התקין אותו גם הוא, והוא מרוצה.

אני קורא לכל השלוחים ולכל אנ"ש, אנשים ונשים, להתקין על מכשיריהם את סינון בי"ד רבני חב"ד. קודם כול, כי כחסידים עלינו להישמע לקריאת הבית דין. ושנית, זה פשוט חיוני והכרחי כדי שנוכל לחיות חיים חסידיים ולחנך את ילדינו באווירה חסידית נקייה וטהורה. מי שמחפש החלטה טובה לשנה החדשה - זו ההחלטה הטובה ביותר.

• הטור פורסם השבוע בשבועון 'כפר חב"ד'

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
נכון מאד!
כ' אלול ה׳תשע״ט
הסינון חשוב מאד!!
צריך לפרסם זאת גם לבני המשפחה, לא רק למקורבים ולשלוחים
2.
סינון חב"ד עכשיו עובד טוב!
כ"ב אלול ה׳תשע״ט
גם אני התקנתי לפני שנתיים את סינון חב"ד והיו לי כל מיני בעיות, והתמיכה לא היתה מי יודע מה...
אך הכל תוקן! לפני כמה חודשים חזרתי לסינון חב"ד והכל עובד נפלא!
והתמיכה אפקטיבית ומהירה!

גם הכי זול בשוק..
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.