שלמה מן | יום י"ט אלול ה׳תשע״ט 19.09.2019

חגיגה בציון רבינו בהאדיטש: התוועדויות, שיעורים וניגונים

הבאים להסתופף ולהתפלל בציונו של אדמו"ר הזקן ביום ההולדת שלו, השתתפו בחנוכת חדר החשמל שנבנה במתחם האירוח • רבה הראשי של דנייפר התכבד בהסרת הלוט
חגיגה בציון רבינו בהאדיטש: התוועדויות, שיעורים וניגונים
תמונות: באדיבות המצלם

יהודים מרחבי העולם הגיעו השבוע להתפלל ולהתוועד בעיר האדיטש, ועלו לציונו של אדמו"ר הזקן.

הבאים להסתופף ולהתפלל בציונו של אדמו"ר הזקן ביום ההולדת שלו, השתתפו בחנוכת חדר החשמל שנבנה במתחם האירוח של 'קריית רבינו הגדול האדיטש', בניהולו של השליח הרב שניאור זלמן דייטש. חדר החשמל בא לתת מענה לאלפי החסידים הפוקדים את הציון - ובמיוחד ביום ח"י אלול, יום הולדת של אדמו"ר הזקן - במקום הידוע כמסוגל לזרע של קיימא.

בניית החדר החשמל והציוד המתקדם שנרכש במיוחד מגרמניה היה לכורח המציאות, לרגל פתיחת קומה ראשונה במתחם האירוח אגף B, בפרט בתקופות עומס בימים המיוחדים כמו ח"י אלול, תקופת חגי תשרי, כ"ד טבת, והסמינרים לקירוב יהודי אוקראינה הנערכים במקום על ידי השליח בחודשי החורף הקרים.

הרב שמואל קמינצקי, רבה הראשי של דנייפר, שהתכבד בהסרת הלוט, בירך בהתרגשות רבה את השליח הרב שניאור זלמן דייטש שיזכה להמשיך לנהל את המקום מ"תוך שמחה ובטוב לבב ולשנה טובה ומבורכת".

בימה מפוארת ומושקעת נבנתה במרכז מתחם האירוח, ורבנים ואישי ציבור שהגיעו להתפלל ולהתוועד לכבוד היום. ביניהם: הרב שמואל קמינצקי רבה הראשי של דנייפר, ראש הישיבה הרב דוד פינטו, הרב יוחנן גור אריה רבה הראשי של חולון, לצד עוד רבנים שלוחי חב"ד מרחבי העולם.במקום התקיימו שיעורים וניגונים על ידי בעלי המנגנים לייבלה ליפסקר והכנר הרב מרדכי ברוצקי, שביצעו ביצועיים מיוחדים כהוקרה לקהילת דנייפר ולקהילות נוספות המקרבות יהודים לאביהם שבשמיים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.