שלמה מן | יום י"ט אלול ה׳תשע״ט 19.09.2019

כך מארח 'ועד התמימים' את אלפי האורחים בחצרות קודשנו • סיקור

אלפי אורחים מכל רחבי הארץ והעולם יעשו את דרכם החל מתחילת השבוע הבא לחצרות קודשנו, ל-770 ולאהל הק' • רגע לפני, COL מגיש תמונת מצב מהפעילות שתחכה לאורחים: מערך השינה, הארוחות, ההטבות, סדרי הלימוד, ההתוועדויות והתוכניות, ההוצאה לאור, הסיורים, השיעורים, ה'מבצעים' והנסיעות לאהל הק' • תשרי בליובאוויטש
כך מארח 'ועד התמימים' את אלפי האורחים בחצרות קודשנו • סיקור
צילום אילוסטרציה: ארכיון COL

'ועד תלמידי התמימים העולמי', המופקד על אירוחם של אלפי תלמידי התמימים המסתופפים בחצרות קדשנו בחודש החגים נכנס בימים אלו לישורת האחרונה של ההכנות לקראת החודש עמוס הפעילות, ההתקשרות וההתרוממות הרוחנית.

לכניסה לאתר הועד לחצו כאן >>

רגע לפני, COL מביא לכם את התמונה המלאה של פעילות הועד בתשרי:

1. מערך השינה

בשורת דירות הממוקמות במרחק הליכה קצר מ 770, נוסף המערך המאורגן בסמיכות לאהל הק' בשיתוף 'בית אהל חב"ד ליובאוויטש', עומדות הכן מיטות מוצעות ומסודרות. ב'ועד' מקפידים על פרמטרים גבוהים, חברת ניקיון תנקה מדי יום את החדרים, וצוות מיוחד ישגיח שהכל מתנהל כשורה, שכל האורחים מרוצים מן התנאים, ושאין כל בעיה ותקלה בגשמיות וברוחניוות.

הבחורים יאוכלסו במקומות מסודרים על-פי הישיבות, כשכל בחור ישן בדירה עם בני ישיבתו, בחדרים ממוזגים ומרווחים.

2. הארוחות

חדר האוכל הענק הממוקם במרחק 'בלאק' מ770, לצד מקום הארוחות בישיבה שע"י האהל, יגישו לאורחים שלוש ארוחות מזינות ומשביעות מדי יום ביומו. גם בתחום זה מקפידים לשמור ב'ועד' על הפרמטרים הגבוהים ביותר וקייטרינג איכותי הוא שמכין את הארוחות לאורך כל החודש.

בשבתות וימים-טובים, מארגן ה'ועד' מערך ענק של אירוח לסעודות שבת בבתי אנ"ש בקראון-הייטס, הזוכים גם הם להנות משהותם של בחורים חסידיים סביב לשולחנם.

3. ההטבות

לאורך כל החודש, מספק ה'ועד' לאורחים את כל המצטרך, בגשמיות וברוחניות, כששימת לב מיוחדת ניתנת לכך שלא תהיה לאורחים כל טרדה, על מנת שיוכלו לנצל את שהותם בחצרות קדשנו להתרוממות רוחנית, ללא הפרעות ומניעות.

כך, מספק ה'ועד' לאורחים 'כפרות' במחיר מסובסד בערב יום הכיפורים, ערבות בהושענא-רבא וכן הלאה.

4. סדרי הלימוד

לאורך שעות היום בכל ימי החודש, מתקיימים סדרי הלימוד ב 770 ובישיבה שע"י האהל הק'. אלפי האורחים יושבים ולומדים מתוך קובצי הלימוד הערוכים שהוציא ה'ועד', כשצוות משיבים, ר"מים ומשגיחים עומדים לצידם.

מדי יום מתקיימים שיעורים על הנלמד בסדרי ה'נגלה', ובמהלך החודש מתקיימים אף מבחנים, כרצונו הק' של הרבי.

5. התוועדויות והתוכניות

מידי ערב מקיים ה'ועד' התוועדויות עם גדולי המשפיעים והשלוחים. סביב שולחנות ערוכים בכל טוב יושבים אלפי האורחים ומאזינים בשקיקה לדברי ההתעוררות, תוך נגינה חסידית ואמירת 'לחיים'.

לצד ההתוועדויות, מתקיימים לאורך כל החודש כינוסים, שיעורים עיוניים, הרצאות, פאנלים ותוכניות מיוחדות בהם משתתפים האלפים, ומעוררים את אור וחום ההתקשרות.

וכמובן – הקרנות סרטי הוידאו מחודשי תשרי במחיצת הרבי, של חברת המדיה החב"דית JEM אותן לא מפספס אף אורח.

6. הוצאה לאור

הכל מכירים את מערך ההוצאה-לאור המובחר של ה'ועד'. הקבצים היוקרתיים 'לחיזוק ההתקשרות' קנו להם מקום נדיר של כבוד בקרב אנ"ש והתמימים, וכולם מצפים להם בכליון עיניים וקוראים אותם בשקיקה.

גם העלון היומי 'ליובאוויטש שבליובאוויטש' היוצא לאור בחודש תשרי הפך בשנים האחרונות למצרך חובה בקרב האורחים הרבים.

במסגרת הוצאות אלו מובאים סקירות מרתקות, כתבי-יד-קודש ותמונות נדירים, מסמכים, רשימות, יומנים וכתבות המחזקות את ההתקשרות ומספרות על רגעים נצחיים במחיצת הרבי, המחיים את נפשות החסידים עד הלום.

7. הסיורים

בקבוצות מסודרות מתקיימים לאורך ימי החודש סיורים מאורגנים בתערוכת ספריית אגו"ח, בהנחיית מנהל הספריה הרב שלום בער לוין, ובחדר השידורים המיתולוגי של WLCC, בהנחיית איש בית רבי, הרב חיים ברוך הלברשטם.

8. שיעורים בענייני הגאולה

כהוראת ורצון קדשו של הרבי, שכל מעשינו ועבודתנו יהיו חדורים בנקודה של 'להביא לימות המשיח', כשהדרך הישרה והמהירה להביא את הגאולה הינה לימוד ענייני המשיח והגאולה העתידה, מתקיים מדי יום שיעור עיוני בתורת הגאולה, הנמסר על-ידי רבנים שונים.

9. ה'מבצעים'

בימי שישי וערבי חג, ובימי חול-המועד סוכות, מקיים ה'ועד' מערך מסודר המאפשר לאלפי האורחים לצאת למבצעים. הועד מספק את ערכת המבצעים הדרושה, הכוללת עלונים, חומרים הקשורים במועדים, ובימי הסוכות סטים של ארבעת המינים.

ה'ועד' מקיים מערך אוטובוסים המובילים את האורחים לאזורים היהודיים ברחבי ניו יורק, בהם הם מזכים רבבות יהודים. כמו כן, מספק הועד צידה וארוחה קלה לדרך לאורחים הרבים היוצאים למבצעים.

10. החשוב מכל: הנסיעות לאהל

הרגעים לשמם נוסע כל אורח הינו הזמן בו הוא נכנס ל'יחידות', לאהל הק'. ה'ועד' מארגן מדי יום מערך אוטובוסים מיוחד לאהל הק', בו נוסעים האורחים השוהים בקראון-הייטס אל ד' אמותיו הק' של הרבי

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
לא מצליחה לרשום את בני
כ"ד אלול ה׳תשע״ט
אני מנסה כבר שעתיים לרשום את בני וכשמגיע שלב בו אני צריכה למלא את שם הישיבה האתר תקוע !!!!!!!!!
2.
לא ניתן להרשם !!!!
כ"ד אלול ה׳תשע״ט
מנסה הרבה זמן וסעיף בחירת הישיבה תקוע
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.