כתב COL | יום י' אלול ה׳תשע״ט 10.09.2019

לקראת ח"י אלול: ספרי שיחות ומאמרים חדשים של הרבי

מחפשים החלטה טובה לקראת השנה החדשה? אין דבר מתאים יותר מאשר להעשיר את הספרייה האישית עם תורתו של הרבי, לקנות על מנת ללמוד ולעשות • מכון ההו"ל של תורת הרבי 'ועד הנחות בלה"ק' מפתיע עם שורה של ספרים חדשים • כרך ס"ו של 'תורת מנחם' הכולל את התוועדויות הרבי מראש השנה ה'תשל"ב עד חג החנוכה • ספר המאמרים ה'תשל"ט הכולל ט"ל מאמרי חסידות שאמר הרבי לפני 40 שנה • וגם: הזדמנות אחרונה לרכוש את המהדורה החדשה של 20 ספרי המאמרים תשי"א-תשל"א 
לקראת ח
חלק מהספרים החדשים

מנהג נאה עשו להם אנ"ש, השלוחים, ותלמידי התמימים, ללמוד מידי שבוע את תורתו של הרבי, שנאמרה באותה קביעות של ימי השבוע והחודש בשנים עברו. כך מאז ה'תשנ"ב, מאז לא זכינו לשמוע עוד תורה חדשה מפיו הקוה"ט.

לקראת השנה החדשה הבעל"ט, שנת ה'תש"פ (היה תהא שנת פרצת), יצאו לאור שני ספרים המתאימים לקביעות ימי השבוע והחודש, כולל חגים ומועדים ויומי דפגרא, על מנת שכאו"א יוכל בקלות למצוא את אשר אוותה נפשו. ובמיוחד שכפי הידוע ליודעי ח"ן, כמעט כל שיחה והתוועדות נפתחת בביאור השייכות המיוחדת של אותו תאריך ליום בשבוע, חודש, פרשת שבוע וכיו"ב.

הספר הראשון הוא הכרך הטרי בסדרה הגדולה "תורת מנחם – התוועדויות", כרך ס"ו הכולל את ההתוועדויות של הרבי החל מראש השנה ה'תשל"ב ועד ש"פ מקץ-שבת חנוכה. הספר נערך בידי הצוות המוכר והותיק של 'ועד הנחות בלה"ק', העוסקים ב'הנחה' כתיבה ועריכה של תורת הרבי זה למעלה מארבעים שנה.

הספר השני הוא "תורת מנחם – מאמרים" ה'תשל"ט, המכיל את כל ט"ל מאמרי הדא"ח שזכינו לשמוע מפי קודשו של הרבי לפני ארבעים שנה!

בשיחה שערכנו השבוע עם צוות העורכים והכותבים, בראשות המנכ"ל הרב חיים שאול ברוק שיחי', הם מסבירים שלמרות שבהוצאה לאור הכללית של הסדרה המקיפה את תורת הרבי הם 'מונחים' כרגע בעיצומה של שנת ה'תשל"ב, הרי שלרגל התקופה של 'ארבעים שנה', וכדי לחזק את ה'קאך' ללמוד את המאמרים בהתאם לקביעות השנה, נעשה מאמץ מיוחד להוציא לאור עולם ספר זה, שרובם ככולם של המאמרים המופיעים בו, מודפסים בהוצאה זו לראשונה.

*

בימים אלו ממש, עושים את דרכם הסטים החדשים לנקודות החלוקה והמשלוח, עבור כל אלו שהשתתפו במבצע שהתקיים לקראת יום ההילולא ג' תמוז - כ"ה שנה. באופן מיוחד, הסט הכולל עשרים כרכים של מאמרי הרבי, מהשנים ה'תשי"א-ה'תשל"א ועד בכלל, ניתן בשבוע זה בלבד להזמנה ורכישה מוזלת, זאת בכדי לתת את האפשרות שכל אחד יבטיח שהבית שלו מואר בתורתו של הרבי לקראת השנה החדשה, שבבית הכנסת שלו יש את מאמרי הרבי הנדפסים על סדר השנים בהוצאה מאירת עיניים, ערוכה ומוערת, וכל אחד מהמתפללים או המבקרים משאר החוגים יכולים להרוות את הצמא הרוחני, שבהיכל בית המדרש או הישיבה בה הוא לומד יש את הספרים הללו בשופי, ללימוד בחברותא או בשיעור של עשרה בישראל וכיו"ב.

הסבב הנוכחי במבצע החל ביום ראשון האחרון ויסתיים ביום ראשון הקרוב ט"ו אלול, יום התייסדות ישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש. את הספרים יהיה ניתן לקבל כבר ביום רביעי שלאחריו – יום הבהיר ח"י אלול, במוקדי ההפצה בקראון הייטס ובכפר חב"ד. ניתן גם להזמין משלוח עד לדלת הבית, ברחבי הארץ וברחבי 50 מדינות ארצות הברית. הכמות מצומצמת, והמבצע עד גמר המלאי.

כִּי 'לוּלֵא' הִתְמַהְמָהְנוּ כִּי עַתָּה שַׁבְנוּ זֶה פַעֲמָיִם – חודש אלול זה לא זמן להתמהמה... הזמינו את הסט שלכם עוד היום, או הפתיעו מכר – שכן – ידיד טוב והזמינו משלוח לביתו לקראת השנה החדשה.

להזמנה לחצו כאן – www.lahak.org/elul18

*

את הספרים החדשים, תורת מנחם כרך ס"ו וספר המאמרים ה'תשל"ט, כמו גם הזמנת סט מאמרי ה'תשי"א-ה'תשל"א במהדורה החדשה, ניתן לרכוש באתר של 'ועד הנחות בלה"ק', המופעל על ידי הצוות המוכשר והמסור של פורטל המדיה הרשמי של חב"ד ליובאוויטש www.chabad.org בראשותו של הרב שניאור זלמן שמוטקין שיחי', ותודת המערכת בשם אנ"ש והשלוחים והתמימים נתונה לר' מאיר שמחה קאגאן שיחי' על מסירותו הרבה בכל ימות ולילות השנה, עם המקצועיות והאדיבות למען הפצת המעיינות חוצה בכלל, והפצת מעיינות תורת רבינו בפרט.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.