כתב COL בקראון הייטס | יום ט' אלול ה׳תשע״ט 09.09.2019

ה-FBI יחקור את תקיפת החב"דניק בקראון הייטס

שבועיים אחרי התקיפה האכזרית בקראון הייטס, נודע כי סוכנות ה-FBI תעמוד בראש צוות החקירה
ה-FBI יחקור את תקיפת החב
הרב גופין בזירת התקיפה (צילום מסך)

שבועיים אחרי התקיפה האכזרית בקראון הייטס, במהלכה נפגע בפניו ר' אברהם גופין, חסיד חב"ד מתושבי השכונה, נודע כי סוכנות ה-FBI תתעסק בחקירת המקרה ותדאג להשים את היד על הפושע.

כזכור, ביום שלישי לפני כשבועיים בשעת בוקר צעד לתומו ר' אברהם גופין, בן 63, כאשר ללא התרעה מוקדמת, הוא הותקף בידי אלמוני שזרק לעברו לבנה גדולה.

הוא נלקח לבית הרפואה רמב"ם עם פגיעת ראש קשה, אף שבור, רגל חבולה ואובדן שתי שיניים. מחלקת פשעי שנאה במשטרת ניו יורק חוקרת את אירוע התקיפה החמור. עובר אורח שהיה עד לתקיפה תיעד את החשוד בוידאו.

החשוד מתואר כאפרו-אמריקני, גובהו מטר וחצי, עם צמות שחורות ארוכות. הוא נראה לאחרונה בחולצת טריקו לבנה ומכנסיים קצרים שחורים. משטרת ניו יורק מבקשת מכל מי שיכול לזהות את החשוד להתקשר מיידית למשטרה.

בחודשים האחרונים, בעקבות ריבוי במקרה פשעי שנאה בשכונת קראון הייטס, ניהלה עם ה-FBI גב' דבורה הלברשטאם, מפעילות הקהילה, שיחות ארוכות. כעת אומרת הלברשטאם כי "המקרה האחרון הינו מקרה היסטורי ומשמעותי מאוד. זו פעם ראשונה במדינת ניו יורק שהממשלה הפדרלית מתעסקת בו.

עם הפרסום על אודות החקירה אמר הרב גופין: "אני מקווה שכעת ייתפס האיש שביצע את הדבר הנורא הזה. אין לי כל ספק בכל שהוא היה נחוש בכוונתו להרוג אותי. הוא היה מהיר מאוד ולחם טוב. היה לי נס גלוי. רק בזכות הקב"ה הצלחתי לשרוד".

הרב גופין הוסיף: "האיש הזה מסוכן מאוד, ומקומו מאחורי מנעול ובריח. צריכים לתפוס אותו ולהעניש אותו כהוגן ולא רק להוציא אותו דרך דלת מסתובבת"... 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.