מערכת COL | יום ה' אלול ה׳תשע״ט 05.09.2019

קהילת חב"ד ראשון לציון: ערב חינוך לכבוד פתיחת שנת הלימודים

כמיטב המסורת בקהילת חב"ד מתקיים ערב חינוך לכבוד שנת הלימודים החדשה בהשתתפות חברי הקהילה ומתפללי ביהכנ"ס חב"ד והורים רבים מתושבי העיר שהתכנסו בביכנ״ס חב״ד המרכזי לקבל כלים מקצועיים להיות הורים טובים יותר • לסיפור המלא
קהילת חב
כמיטב המסורת בקהילת חב"ד מתקיים ערב חינוך לכבוד שנת הלימודים החדשה בהשתתפות חברי הקהילה ומתפללי ביהכנ"ס חב"ד והורים רבים מתושבי העיר שהתכנסו בביכנ״ס חב״ד המרכזי לקבל כלים מקצועיים להיות הורים טובים יותר.

הרב מרדכי צבי דוברבסקי המרא דאתרא של קהילת חב״ד התמקד בצורך להתמיד ביחס ובקשר של ההורים עם הילדים בכל גיל. כשהקשר הוא קשר של אהבה ולא תלוי במעשיו אזי הוא יעזור גם ברגעי משבר.

המרצה האורח הרב חיים שלמה דיסקין שליח הרבי ורב העיר קרית אתא שידוע בהרצאותיו המיוחדות בחינוך דיבר על פגעי הטכנולוגיה שמפילים לצערנו חללים רבים והפציר בהורים לא לאפשר את הגישה ללא הגנה מספקת. הרב גולל בפני המשתתפים סיפורים נוגעים ללב מנערים ונערות שנפלו שבי ועד כמה קשה לתקן כשלא תופסים את זה מיד.

הרב דיבר גם על נושא של האמון בילדים, ילד קולט עד כמה ההורים חושבים עליו מה יצא ממנו לכשיגדל, וחשוב לשדר לילד כל הזמן עד כמה ההורים מאמינים בכשרונותיו וביכולותיו ושהוא יהיה בעתיד סיפור הצלחה בלתי רגיל..

הערב אורגן ע״י ר׳ מענדי דוברבסקי מנהל מוסדות ״משכן מנחם״ והפעילות בקהילת חב״ד בשיתוף גבאי בית הכנסת הרב יצחק מאיר סוסובר והרב אברהם סלמון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.