מערכת COL | יום ה' אלול ה׳תשע״ט 05.09.2019

לילה לבן בכפר חב"ד: יממה עוצמתית לבנות חב"ד

אולם מעיינותיך, כפר חב"ד, עמוק אל תוך הלילה: כ-150 אחראיות בנות חב"ד לשנת תש"פ, התכנסו למפגש מיוחד וגדוש במטען של כוחות לשנה כולה • לסיפור המלא
לילה לבן בכפר חב

אולם מעיינותיך, כפר חב"ד. לתוך הלילה, כ-150 אחראיות בנות חב"ד (הפועל במסגרת 'ארגון נוער חב"ד') לשנת תש"פ, כ-150 בנות מעשרות סניפים ברחבי הארץ והעולם שאחראיות להביא את פעילות הארגון לכיתתן ולחברותיהן, במשך השנה כולה.

בכניסה קיבלה כל אחת פריסה שנתית של פעילות הארגון, פייגי שיינברגר פתחה בקריאת מכתב מיוחד של הרבי משנת תש"כ שנשלח במיוחד לבנות חב"ד, והזמינה את מנהלת 'בת מלך' - 'בנות חב"ד' הגב' חני גרינברג לברך את האחראיות לקראת השנה החדשה.

על הזכות והאחריות של כל אחת ואחת בכיתתה ובסביבתה דיברה רכזת הסניפים הגב' שטרי רבקין, והגב' מושקי ליפש הסבירה על הפעילות השנה, מבצעים ושיעורים.

מתחמם מתחמם... בפנים חם, עם הרקדה של כריות כסף ענקיות. בחוץ רותח, הבשר כבר על המנגל.. מחכה לבנות. אבל רגע השיא, האש האמיתית, היתה בהתוועדות, הרב זעליג אלטהויז ריתק את הבנות על גודל השליחות העצומה של כל אחת בכל מקום בו היא נמצאת.

השעה מתאחרת... הרב כבר סיים, אך ההתוועדות טרם נגמרה. הניגונים והאווירה העוצמתית היה קשה מאוד להפסיק וללכת לישון, למרות החדרים המפוארים במתחם 'מעיינותיך'.

כבר עלה השחר, טעימת בוקר ושיעור הכנה לתפילה עם הרב דוד בייטש. ממש לפני היציאה, ארוחת בוקר מושקעת, תמונה קבוצתית, ויציאה לשנה של פעילות עניפה עם מטען גשמי ורוחני.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.