מערכת COL | יום ד' אלול ה׳תשע״ט 04.09.2019

תנופה והתפתחות ב'חדר מנחם' מוסקבה • גלריה

שנת הלימודים ב'חדר מנחם' מוסקבה, נפתחה בחגיגיות: הילדים ממשפחות המקורבים, השלוחים והקהילה היהודית הגיעו נרגשים יחד עם ההורים ליום הראשון ללימודים בכיתתם החדשה • למעלה מ-200 תלמידים ילמדו בשנה הקרובה ב'חדר' המפואר שמעניק חינוך חסידי טהור במרכזה של בירת רוסיה, תחת הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר • לסיפור המלא
תנופה והתפתחות ב'חדר מנחם' מוסקבה • גלריה
שנת הלימודים ב'חדר מנחם' מוסקבה, נפתחה בחגיגיות: הילדים ממשפחות המקורבים, השלוחים והקהילה היהודית הגיעו נרגשים יחד עם ההורים ליום הראשון ללימודים בכיתתם החדשה.

למעלה מ-200 תלמידים ילמדו בשנה הקרובה ב'חדר' המפואר שמעניק חינוך חסידי טהור במרכזה של בירת רוסיה, תחת הרב הראשי לרוסיה הרב בערל לאזאר.

צוות המחנכים השלוחים המסורים, יחד עם מנהל ה'חדר' החדש ר' אברמי גבירץ וסגנו ר' אלעזר קעניג מצעידים את ה'חדר' קדימה לעשייה חינוכית פורייה של חינוך חסידי טהור לילדי המשפחות היהודיות מכל רחבי העיר.

"לדעת שכאן ברוסיה, הבן שלי יכול ללמוד ב'חדר' חסידי לכל דבר, עם צוות מקצועי, מסור ואוהב שמוכיח הצלחות רבות כל כך - זה נס אחד ארוך" סיכמה אחת האמהות בפני הצוות.

מנהל המוסדות ר' יוסף יצחק שיחי' ליפסקר אומר: "את פירות השליחות בעיר כולה, אנו רואים בכך שהורים רבים שבוחרים לשלוח את בנם למוסד שבו ירכוש את השפה והקריאה באופן רהוט וילמד לימודי קודש למהדרין - מאושרים מתוצאות ההשקעה של ה'חדר' בין כללות מוסדות החינוך מוצאים את בנם מצליח ועושה חיל בלימודים ובהנהגה חסידית".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.