מערכת COL | יום ג' אלול ה׳תשע״ט 03.09.2019

מהפכה חסרת תקדים במבצע מזוזה; הפיילוט הראשוני ברחובות

לראשונה, מהפכה חסרת תקדים במבצע מזוזה בארץ הקודש, באמצעות חיבור בין שלוחי הרבי לאנ"ש ובהובלת וביוזמת צעירי אגודת חב"ד • הפיילוט הראשוני החל עם קהילת חב"ד ברחובות במפגש מיוחד בין המרא דאתרא הרב מנחם מענדל גלוכובסקי והשלוחים • במסגרת היוזמה: התקנת מזוזה ללא עלות! • הרב יוסף יצחק אהרונוב שהשתתף במפגש בישר למשתתפים כי התכנית בוודאי תורחב לכל הקהילות בארץ הקודש • לסיפור המלא ותיעוד >>>
מהפכה חסרת תקדים במבצע מזוזה; הפיילוט הראשוני ברחובות
תמונות: באדיבות המצלם

כתב COL

לאור הוראת הרבי לעורר את עם ישראל בבדיקת התפילין והמזוזות בחודש אלול, צעירי אגודת חב"ד בארץ הקודש הכריזו על מבצע מזוזה רחב היקף ברחבי הארץ, באמצעות חיבור מבורך בין שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד לאנ"ש חסידי חב"ד.

אחר שבועות של הכנה ופגישות עבודה מול צעירי חב"ד, יצא לדרך הפיילוט עם קהילת חב"ד ברחובות שבתיאום עם השלוחים ברחובות יתפרסו אנ"ש חסידי חב"ד לשכונות העיר ויציעו לתושבים לבצע בדיקות תפילין ומזוזות כהוראת הרבי.

לצורך כך מונה ר' בועז גדסי כרכז ייעודי למבצע מזוזה של הקהילה ברחובות שעובד בתיאום מלא עם השלוחים בעיר וילכד את מתפללי בתי הכנסת ואנ"ש תושבי העיר לקחת חלק במבצע הנרחב.

לקראת השקת המבצע ברחובות, נערכה פגישה מיוחדת ברחובות בין המרא דאתרא וסגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד בארץ הקודש הגאון הרב מנחם מענדל גולוכבסקי ושלוחי הרבי בעיר.

"הכמיהה של אנ"ש חסידי חב"ד בעיר לקחת חלק במבצעי הרבי - גדולה מאוד, בפרט בימי חודש אלול", אמר הרב גלוכובסקי, "ונכון לתאם פעולה רחבה במבצע מזוזה שבוודאי תוכל להיות הזדמנות להגיע לבתים רבים ולהציע להם בדיקת מזוזות, בימים המסוגלים של חודש אלול כהוראתו של הרבי".

לאחר שר' לוי וילנקין מצעירי חב"ד הציג לשלוחים את תוכנית העבודה למבצע הנרחב, ביקש הרב יוסף יצחק אהרונוב מהשלוחים בעיר להירתם להצלחת שיתוף הפעולה עם אנ"ש ובישר כי המבצע בוודאי יתרחב בימים הקרובים לכלל קהילות אנ"ש בארץ הקודש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.