מערכת COL | יום ב' אלול ה׳תשע״ט 02.09.2019

חולון: שר החינוך הרב פרץ וסגנו מאיר פרוש ביקרו בת"ת חב"ד

שר החינוך הרב רפי פרץ וסגנו מאיר פרוש ביקרו הבוקר בת"ת חב"ד בעיר חולון, לרגל פתיחת שנת הלימודים ● את פניהם קיבלו רב העיר חולון הרב יוחנן גור אריה, יו"ר המוסדות הרב דוד גור אריה והצוות החינוכי של הת"ת ● לסיפור המלא
חולון: שר החינוך הרב פרץ וסגנו מאיר פרוש ביקרו בת
צילום: מאיר אלפסי
שר החינוך, הרב רפי פרץ וסגנו, הרב מאיר פרוש עם בכירי המשרד, פתחו את שנת הלימודים בתלמוד תורה בני מנחם חב"ד חולון.

פמליית השר והצוות הבכיר של סגן השר, ביקרו יחד עם רב העיר, הרב יוחנן גורארי' שליט"א, בכיתות א' של התלמוד תורה ושוחחו עם התלמידים על חשיבות החינוך היהודי וייחודיות החינוך החב"די.

במהלך הסיור נחשפו לצמיחה והגידול המבורך במוסדות החינוך של חב"ד חולון, המקיפים כיום 824 תלמידים ותלמידות, ואשר מבטא גידול של 15% משנת הלימודים החולפת.

את המפגש אירח הרב דוד גורארי', יו"ר מוסדות חב"ד בחולון, ובמפגש שנערך ליד שולחנות ערוכים השתתפו גם: הרב ירחמיאל גורליק, מנהל בית חב"ד המרכזי, הרב אלי קריצ'בסקי, מנהל רשת חינוך חב"ד – אהלי יוסף יצחק; הרב יהושע שמעוני, מנהל התלמוד תורה; הרבנית רבקה גורארי', אשת הרב הראשי ומנהלת רשת גני בני ובנות מנחם חב"ד; הגב' רוחמה שטיינברגר, מנהלת בית הספר בנות מנחם חולון; הרב שניאור קובעטשיק, חבר הנהלת המוסדות.

הרב שמעוני, מנהל התלמוד תורה הציג את הפרויקטים החינוכיים וההישגים הלימודיים בתלמוד תורה. לאחר מכן, הציגה הגב' שטיינברגר את התפתחות בית הספר לבנות, הגידול המשמעותי בשנה"ל תש"פ – 50 תלמידות חדשות בבית הספר, והמיזמים החינוכיים החדשניים והמקוריים לחינוך התלמידות לתורה, לחסידות ולהתקשרות.

הרב דוד גורארי', יו"ר המוסדות, פירט באוזני פמליית השר את ההשקעות הגדולות בהקמת המוסדות ופיתוחם, וציין את הצרכים הייחודיים של מוסדות חב"ד בחולון והמצוקה של מרחבי חינוך מתאימים לפיתוח המואץ של המוסדות.

בשיחתו אל מול כלל תלמידי התלמוד תורה הזכיר שר החינוך, הרב רפי פרץ את חוויותיו כטייס שזכה לפגוש את שלוחי הרבי בעומק סיני בחג הסוכות, ואמר לילדים כי "כאלה אני רוצה שאתם תגדלו – שלוחים מסורים ונאמנים לעם ישראל!".

הרב מאיר פרוש, סגן שר החינוך אשר מלווה את מוסדות חב"ד בחולון מיום הקמתם ומסייע רבות לפיתוחם, פנה בדבריו לשר החינוך והזכיר כי חינוך ילדי ישראל בדרך ישראל סבא "איש על דגלו" ובהתאם להוראות הרבי - זוהי המשימה החשובה ביותר, ובאחריות המשרד לשמור על יחודיותו של החינוך החב"די והחינוך החרדי בכלל.".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.