מערכת COL | יום כ"ט אב ה׳תשע״ט 30.08.2019

שנת ה-40 ל'כפר חב"ד': חברי המערכת חגגו בהתוועדות מיוחדת

חברי מערכת שבועון 'כפר חב"ד', העיתון הרישמי של חסידות חב"ד, התכנסו אמש (חמישי) להתוועדות חסידים חגיגית ומיוחדת במסעדה היהודית בבני ברק, לציון 'שנת הארבעים' לצאת הגיליון לאור • לראשונה, כלל הכותבים וחברי המערכת מכל רחבי הארץ, התכנסו למפגש שציין רגע היסטורי, בהתוועדות שבמהלכה עלו ונשאו דברים וותיקי הכותבים • הם העלו זיכרונות, סיפרו על השפעת העיתון על קהלים רבים והעלו הצעות לפיתוח • לדיווח מלא, גלריית תמונות וקליפ וידאו מיוחד >>>
שנת ה-40 ל'כפר חב
צילומים: יהודה גוזובסקי


כתב COL

חברי מערכת שבועון 'כפר חב"ד', העיתון הרישמי של חסידות חב"ד, התכנסו אמש (חמישי) להתוועדות חסידים חגיגית ומיוחדת במסעדה היהודית בבני ברק, לציון 'שנת הארבעים' לצאת הגיליון לאור.

לראשונה, כלל הכותבים וחברי המערכת מכל רחבי הארץ, התכנסו למפגש שציין רגע היסטורי, בהתוועדות שבמהלכה עלו ונשאו דברים וותיקי הכותבים. הם העלו זיכרונות, סיפרו על השפעת העיתון על קהלים רבים והעלו הצעות לפיתוח.

בשנים האחרונות רשם 'כפר חב"ד' התפתחות משמעותית עם השקת מוספים חדשים ובראשם הירחון החודשי והפופולרי לנערות 'לבנות' ומוסף החדשות, זאת לצד צירוף של מוספים קבועים 'התקשרות' מבית צעירי אגודת חב"ד ו'הוראה ומשפט' מבית ההוראה הנודע ברחובות.

את ההתוועדות פתח העורך הראשי והמייסד, הרב אהרן דב הלפרין. במשך דקות ארוכות, ריתק הרב הלפרין וגולל את הרגעים שהובילו אותו להקמת 'כפר חב"ד' ועל האתגרים הגדולים בימים ההם, לצד המעורבות של הרבי מאחורי הקלעים בענייני 'כפר חב"ד', שמהווה זכות וחובה גדולה. הרב הלפרין דיבר על הברכות של הרבי שמלווה את העיתון שהולך ומתפתח עם השנים ללא הפסקה.

לאחר מכן הזמין את השליח הרב יוסף יצחק חיטריק לקרוא את מכתבו הנדיר של הרבי למערכת 'כפר חב"ד' לרגל גיליון החמש-מאות. במכתב, כותב הרבי על השפעת העיתון על קוראיו, ומרעיף שפע של ברכות ואיחולים לחברי המערכת והקוראים. במכתב זה, מבקש הרבי לעשות מאמצים להפצת 'כפר חב"ד' שעניינו הפצת המעיינות.

בהמשך נשאו דברים הסופרים החשובים, חברי המערכת, המשפיע הרב ישראל אלפנביין מנתניה המעשיר את הקוראים מידי שבוע עם המדורים 'חיי רבי', 'והם יבוננהו' ובשלל כתבות חסידיות, השליח הרב אלתר אליהו פרידמן מצפת שעורך בטוב טעם את המדור 'פתגמים קצרים מדא"ח' - שנוסד על פי בקשתו האישית של הרבי, השליח הרב משה מרינובסקי שמזכה את הקוראים בכתבותיו הייחודיות, המרצה המפורסם הרב יצחק ערד שמרתק את הקוראים מידי שבוע עם המדור המקורי 'הגות חסידית' והסופר הנודע ר' בנימין ליפקין שמלווה את העיתון קרוב לשלושים שנה בשלל כתבות מרתקות.

בנאומו של הרב ערד, הוא הפתיע את המשתתפים כשחשף שחלק ניכר מהתקרבותו לעולם חסידות חב"ד, היה בעקבות קריאת 'כפר חב"ד' בשנים ההם.

במהלך המפגש החסידי, התנהל רב שיח עשיר על תכני העיתון והועלו הצעות לשיפור וקידום תכנים נוספים לתועלת כלל הקוראים הרבים, בארץ ובעולם.

בהתוועדות נכחו, הסופרים החשובים וחברי המערכת שליט"א, הרבנים: הרב ישראל אלפנביין, ר' מנדי ברונפמן, ר' יהודה גוזובסקי, ר' חיים גיל, ר' מנדי גרינברג, הרב יצחק יהודה הולצמן, ר' מנדי הולצמן, הרב אהרן דב הלפרין, הרב יוסף יצחק חיטריק, הרב מיכאל טייב, ר' מנחם כהן, ר' איציק לוי, ר' יוסי לוין, הרב בנימין ליפקין, הרב משה מרינובסקי, הרב יוסף נפרסטק, הרב יצחק ערד, הרב אלתר אליהו פרידמן, הת' מנדי קורטס, ר' שלומי ריזל והרב רמי שרעבי.

בסיום ההתוועדות, קיבלו המשתתפים שי נאה, בו שולב המכתב המרגש של הרבי לחברי המערכת לרגל גיליון החמש מאות, לצד תמונה מרהיבה של הרבי ובית חיינו - 770.

המשתתפים הרבים נפרדו מתוך תחושה מרוממת על הזכות הגדולה להשתייך למשפחת 'כפר חב"ד', המפיץ את המעיינות חוצה ואת להט ההתקשרות לרבבות קוראים כבר עשורים רבים, בברכתו הגדולה של נשיא הדור, כ"ק אדמו"ר.

צפו בקליפ סיכום מיוחד מההתוועדות >>>

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן לצפייה באופציה הנוספת >>>

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.