מערכת COL | יום כ"ט אב ה׳תשע״ט 30.08.2019

בישיבת "תומכי תמימים" המרכזית נערכים לפתיחת 'זמן' אלול

בישיבת "תומכי תמימים" המרכזית נערכים לפתיחת 'זמן' אלול: במהלך השבוע נערכה ישיבת היערכות ממושכת בין ראש הישיבה הרב יוסף יצחק בלינוב ובין הרב יעקב גולדשמיד מראשי הישיבה, לקראת פתיחת ה'זמן' החדש בישיבה • לסיפור המלא
בישיבת

בישיבת "תומכי תמימים" המרכזית נערכים לפתיחת 'זמן' אלול: במהלך השבוע נערכה ישיבת היערכות ממושכת בין ראש הישיבה הרב יוסף יצחק בלינוב ובין הרב יעקב גולדשמיד מראשי הישיבה, לקראת פתיחת ה'זמן' החדש בישיבה.

הפגישה, התקיימה עם שובו של הרב גולדשמיד מהתכנסות ה"ירחי כלה" העולמי בקרית "גן ישראל" בניו יורק, וסוכם בה על שיתוף פעולה מלא והדוק בין כל כוחות ההוראה החינוכיים בישיבה, להצלחת הישיבה והתלמידים, תוך תיאום סדרי העבודה והתפקידים החינוכיים של כל אחד.

במהלך הפגישה הביע הרב בלינוב את הערכתו הרבה להתמסרותו של הרב גולדשמיד לכל ענייני הישיבה, את שיעוריו העיוניים המעמיקים שעשו להם שם בעולם הישיבות החב"די, ואת בטחונו שכישוריו והתמסרותו של הרב גולדשמיד בתפקידיו החשובים והאחראיים בישיבה, ימשיכו לתרום לשגשוג הישיבה מחיל אל חיל.

הרב גולדשמיד איחל הצלחה להרב בלינוב בתפקידו להוביל את הישיבה המרכזית בתקופה מאתגרת זו להישגים חדשים, ולהעמדת הישיבה בפסגת עולם הישיבות בארץ הקודש, אשר בסייעתא דשמיא ובכוחם של רבותינו נשיאינו מייסדי ומנהלי הישיבה הנצחיים, תזכה הישיבה לגדל דורות של 'תמימים' מצויינים, "חיילי בית דוד", שיובילו אותנו לקראת משיח צדקנו.

במקביל למינויו של הרב בלינוב, הודיעה הנהלת הישיבה על שורת מינויים חדשים בישיבה המרכזית. הגה"ח הרב יעקב משה וואלבערג, אשר כיהן בעבר כר"מ וכראש ישיבה בישיבות "אהלי תורה" בקראון הייטס ובישיבת מנצ'סטר באנגליה, יצטרף אל צוות מגידי השיעורים בנגלה בישיבה. בנוסף מונה הגה"ח הרב חיים דוד ווילהלם, שליח בחולון, לכהן כמשגיח כללי על תלמידי ה'זאל'.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.