מערכת COL | יום כ"ח אב ה׳תשע״ט 29.08.2019

תש"פ יוצאת לדרך: אימפריית "המעשים הטובים" לשיא חדש

5,500 ילדים, 264 סניפים, 172 ישובים: יום ההערכות לקראת פתיחת שנה במועדוני "המעשים הטובים" של ארגון נוער חב"ד, התקיים אתמול במתנ"ס קרית מלאכי, בהשתתפות כ-400 מדריכות ושליחות מכל רחבי הארץ • הרב אלימלך הרצל יו"ר ארגון נוער חב"ד בדברים נרגשים ומעצימים • הנואם המרכזי: הרב נחמיה וילהלם שליח חב"ד בבנגקוק תאילנד * וידאו, גלריה ודיווח מיוחד• לסיפור המלא
תש
5,500 ילדים, 264 סניפים, 172 ישובים: יום ההערכות לקראת פתיחת שנה במועדוני "המעשים הטובים" של ארגון נוער חב"ד, התקיים אתמול במתנ"ס קרית מלאכי, בהשתתפות כ-400 מדריכות ושליחות מכל רחבי הארץ. ממטולה ועד אילת.

השנה תתקיים פעילות בכ-260 סניפים הפועלים ברחבי ארץ הקודש, בהם ישתתפו 5,500 ילדים שנרשמו לפעילות.

לאחר מתן צדקה, חתימה על פ"נ וקריאת פרקי התהילים של הרבי והרבנית, פתח הרב אלימלך הרצל יו"ר ארגון נוער חב"ד בדברים נרגשים ומעצימים.

אז איפה באמת קיימים סניפים? – הרול-קול היה תשובה מלהיבה לשאלה זו. שמות היישובים הוקראו בזה אחר זה, והמדריכה המפעילה הדליקה פנס פרחוני וצבעוני. אט-אט התמלא האולם המוחשך בנקודות אור, כאשר הגב' פרדי ברוד, המנהלת המסורה, מקריאה בחיות ובהתלהבות את נקודות האור, בהם יתקיימו השנה המועדונים. ניגון מארש ראש חודש כסלו שנוגן ברקע ביטא את השמחה הגדולה מכולן - "אשרינו"!

הרב נחמיה וילהלם, מבנגקוק, תאילנד, היה הנואם אורח של הכינוס ונשא דברים בפני המדריכות והשליחות. את הכלים המעשיים קיבלו הנוכחות מהגב' מושקא ברוד שפרסה את התוכנית השנתית.

הרב נתנאל בן מעש, רכז הבטיחות של ארגון נוער חב"ד, הקנה כלים מעשיים לרכזות ולמדריכות על מגוון נושאי הבטיחות והמוגנות בסניפים ובפעילות כולה.

במהלך התוכנית נצפו קטעי וידיאו מנשיא הדור שהבליטו את הנקודה החשובה בשליחות עם ילדי ישראל. כמו כן הוקרנו סיפורי הצלחה מרגשים מפעילות המועדונים בשנה החולפת.

הגב' פרדי ברוד, מנהלת "ילדי המעשים הטובים", שהובילה את היום כולו יחד עם כל הצוות הודתה לכל אחת מהמשתתפות.

לצפייה בוידאו: לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.