מערכת COL | יום כ"ז אב ה׳תשע״ט 28.08.2019

טוב לחב"ד? תחלופה בראשות החמ"ד

מועצת החמ"ד אישרה היום (רביעי) את מינויה של הגב' שוש נגר, מפקחת החינוך הממלכתי דתי במחוז תל אביב, שנבחרה לראש החמ"ד ותחליף בתפקידו את הרב אברהם ליפשיץ, לאחר כעשור ● האם המינוי החדש טוב למוסדות חב"ד? ● כל הפרטים
טוב לחב
'מפגש פרידה' שנערך לפני כחודש לרב ד"ר אברהם ליפשיץ ראש החמ"ד, לרגל סיום תפקידו


שלמה זילברמן, COL


שוש נגר, מפקחת החינוך הממלכתי דתי במחוז תל אביב, נבחרה לראש החמ"ד והיא תחליף את הרב אברהם ליפשיץ שכיהן תפקיד בעשר השנים האחרונות. מועצת החמ"ד אישרה אחר הצהריים (רביעי) את המינוי.

הרב אברהם ליפשיץ שכיהן בתפקיד כאמור כעשר שנים, הביא את החמ"ד להישגים רבים, הידק את הקשרים ושיתופי הפעולה עם הנהלת 'רשת אהלי יוסף יצחק' לטובת המוסדות.

במפגש פרידה מיוחד שארגנה 'הרשת' השתתפו מנהלי מוסדות חב"ד מכל רחבי הארץ (ראה תמונה) ומנהלים ואנשי חינוך העלו על נס את פועלו כראש החמ"ד.

בשנים האחרונות משמשת הגב' נגר בתפקיד מחמ"ד, מפקחת מחוזית על החינוך הדתי במחוז ת"א, אחראית על הובלת החמ"ד על כל הרצף: גני ילדים, בית ספר יסודי, עי"ס.

משיחה שערך הערב COL עם אנשי חינוך ושלוחים, הגב' שוש נגר בתפקידה הקודם כמפקחת החינוך הממלכתי דתי במחוז תל אביב, סייעה רבות יחד עם הנהלת החמ"ד וועדות מקצועיות, בנושאי קליטת ילדי שלוחים מחו"ל ושיתופי פעולה נוספים ומבורכים עם הנהלת 'רשת אהלי יוסף יצחק', וסבורים כי תמשיך ביתר שאת את פועלו הראוי לשבח של קודמה בתפקיד, הרב אברהם ליפשיץ.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.