מערכת COL | יום כ"ו אב ה׳תשע״ט 27.08.2019

בדק הבית מודאג: מי נוטל לעצמו אבנים מחצר בית חיינו?

אבנים מקוריות מקיר החצר של בית חיינו 770, שאינן זמינות כיום להשגה, ניטלו בימים האחרונים, לאחר שבעיות בניקוז המים גרמו להנהלת הבניין להסיר את אבני הבטון העליונות ● בבדק הבית של בית חיינו מודאגים מהאפשרות שכעת ייטול כל אחד לעצמו אבנים, ופרסמו היום קריאה לאנ"ש והתמימים המסתופפים במקום ● עדכון: בעקבות מודעת האזהרה, הוחזרו מספר אבנים ● לסיפור המלא >>>
בדק הבית מודאג: מי נוטל לעצמו אבנים מחצר בית חיינו?
תמונות: באדיבות המצלם


כתב COL

כמה אבנים אדומות מקוריות, המוכרות מחזית בניין 770, נעלמו לאחרונה מקיר החצר של בית חיינו, וגרמו להנהלת 'בדק הבית' של 770 לפרסם היום (שלישי) אזהרה ציבורית בנושא.

"אבני הגדר של החצר", נכתב במודעת האזהרה, "שייכים לבית אגודת חב"ד 770, והם נחוצים כדי להחזיר עטרה ליושנה. לא ניתן להשיג אבנים דומות, השיפוץ יתקיים בקרוב בעז"ה".

עוד מוסיפים במודעה: "אל יעלה בדעתכם שחסרון שבע אבנים זה לא נורא, עליכם לזכור המאמר "שבעה אבנים בונות חמשת אלפים וארבעים בתים". הלוקח אבנים או כל חלק אחר מהקיר, גורם שכאשר יתקנו את הקיר ישימו אבנים חדשות שאינן מקוריות. הלוקח מועל בהקדש והרי זה גניבה ממש", לשון המכתב.

גורם בכיר בהנהלת המרכז לענייני חינוך אומר היום ל-COL: "הקיר כיום זקוק לשיפוץ עקב בעיות בניקוז המים. בכדי למנוע פגיעה מהאבנים, הסרנו את גוש הבטון העליון של הקיר, כך שהאבנים העליונות נותרו חשופות. כנראה שכמה חשבו שכעת ניתן לקחת את האבנים".

הגורם הוסיף וסיפר, כי כיום אין חברות המייצרות אבנים שכאלה בדיוק, כך שמוכרחים את האבנים המקוריות בכדי לשפץ את הקיר כיאות ולהחזירו למצב המקורי והמוכר. עלות תיקון הקיר עומדת על למעלה מעשרים אלף דולר, והעלות בגין החלפת כל האבנים החסרות שנלקחו תהיה עוד יותר".

*
עוד נודע ל-COL כי בעקבות מודעת האזהרה שפורסמה, הוחזרו אמש 4 אבנים מתוך האבנים שנעלמו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.