מערכת COL | יום כ"ה אב ה׳תשע״ט 26.08.2019

הצגה, מלחמה וחתונה מפתיעה: השבוע השני במיני קעמפ בלוד

השבוע השני בדיי קעמפ 'צבא הרבי' בשיכון חב"ד בלוד: מתיחה מפתיעה שהובילה למלחמת התקשרות סוערת, טיולים חווייתיים, פעילויות מאתגרות, הצגה מושקעת ואפילו חתונה ייחודית בשטח 'גן ישראל' • צלם הקעמפ מגיש גלריית ענק מהשבוע השני • דיי קעמפ 'צבא הרבי' בלוד >>>
הצגה, מלחמה וחתונה מפתיעה: השבוע השני במיני קעמפ בלוד
תמונות: באדיבות המצלם

כתב COL

השבוע השני בדיי קעמפ 'צבא הרבי' בלוד נפתח בסערה עם הגעת החיילים אל המסדר העוצמתי שפתח את פעילות הבוקר החסידית והמיוחדת שהוכנה כמו תמיד במיוחד ליום זה ע"י רכזי האוגדות. רק שביום זה הגיעה ההפתעה - מתיחה עוצמתית במיוחד שבסיומה חולקו סיירות הקעמפ לפלוגות. פלוגת 'לקשר' ולפלוגת 'להתקשר'.

כמה יפה היה המחזה. תפילה כזאת לא שמעה העיר לוד מזמן. עוד לפני הכניסה לתלמוד תורה, בהנהלתו של הרב ברק כוכבי, ניתן היה לזהות בבירור את צעקות "אמן" האדירות. איזו תפילה, איזו התחלה של מלחמה, מלחמת התקשרות!

מיד לאחר התפילה וארוחת הבוקר בחדרי האוכל המקושטים, הופנו החיילים אל הזאלים, שגם הם המתינו ערוכים ומסודרים מבעוד מועד בידי צוות המפקדים המסור. שם, למדו המפקדים יחד עם החיילים את חומר הלימודים המרתק שקשור לפלוגה שלהם.

כך נמשכה לה מלחמת ההתקשרות. עוד תניא בע"פ, עוד קטע לימוד, עוד תחרות בין הפלוגות, ועוד ניקוד על הצגה עם מסר חסידי של הפלוגה. במסדר הסיום המרכזי, לאחר שניגנו כל חיילי פלוגה את ההמנון שלה, הודיע מנהל הקעמפ על יציאה למחרת לבריכה. היה זה אות כי הנה זה עומד להסתיים.

תפילת בשחרית ביומה השני של המלחמה היתה מעל ומעבר. עיניים בסידור, תפילה בכוונה, מראות מיוחדים. לאחר כניסות הקצינים יצאו החיילים באוטובוסים לכיוון בריכת 'בן שמן'. באוטובוסים בדרך לבריכה עדיין נראו חיילים משננים שורות תניא אחרונים בכדי להוסיף ניקוד לפלוגתם. בכניסה לבריכה הודיעו השופטים על הפלוגה המנצחת - 'פלוגת לקשר'...

ביומו הרביעי של הקעמפ, לאחר מסדר, תפילה וארוחת בוקר, נהרו מאות החיילים אל הפעילות המיוחדת שהוכנה במיוחד בידי המרכזים. החיילים יצאו לרחבת שיכון חב"ד, וניסו לפתור את דפי המשימות שקיבלו בשטח. כל סיירת יצאה עם מפקדיה, כשברחבי העיר לוד נוהרים סיירות ומבצעים את המשימות המאתגרות.

בהמשך היום השתתפו חיילי סיירות הבוגרים ב"על האש" מיוחד עם המפקדים והמרכזים כשהם מתוועדים ומחדירים את סיפורי הרביים באווירה המיוחדת.

ביום הבא, שמו לב החיילים שבכניסה יש הזמנה: היום תתקיים בשטח הקעמפ חתונה! ואכן, הגיע הזמר ר' שמחה פרידמן, הנגן ר' לייבלה ליפסקר, ולבסוף הופיעו גם החתן והכלה... וקריית גן ישראל צהלה ושמחה...

יומו האחרון של הקעמפ, נערכה הצגת הסיום בהשתתפות כל צוות הקעמפ בחצר הת"ת. החיילים היו מרותקים ממש. לסיום, נעמדו כל החיילים למעגל אחד ענק, לקול צלילי שיר הסיום המיוחד של גן ישראל 'צבא הרבי' בלוד...

לאט לאט החלו לצאת החיילים, אך המפקדים יצאו איתם.. שיר הסיום המשיך להדהד זמן ארוך לאחר מועד הסיום.. כשעה לאחר הסיום נראו עדיין מפקדים וחיילים ואף הורים, במעגל גדול, ברחבת שיכון חב"ד, עם המילים.. 'חסידים לא נפרדים ביחד נישאר'!..

בהנהלת הקעמפ מבקשים להודות למרא דאתרא הרב ברוך בועז יורקוביץ, לראש העיר עו"ד יאיר רביבו, לממלא מקום ראש העיר יוסי הרוש, למנהל ת"ת חב"ד לויבאוויטש לוד הרב ברק כוכבי ולסגנו הרב מנחם ישעיהו, למנהל ישיבת תומכי תמימים לוד הרב מנשה חדד ובנו הרב שלום בער חדד, למנהלת מתנ"ס חב"ד הגב' אריאלה יורקוביץ ולנציג הקהילה בעיירית לוד יוסי לויטין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.