מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ט 25.08.2019

בית שלם: בשורה מהפכנית לביסוס הבית היהודי והחסידי

בהשתתפות רבנים, משפיעים ואנשי מקצוע, התקיים השבוע כנס 'בית שלם' הראשון לביסוס הבית החסידי. בכנס, שנערך בלוד, נחשפה הבשורה המהפכנית מבית 'בית שלם' - תכנית המשלבת לימודים וליווי מקצועי המקיפה את כל תחומי הבית היהודי על ידי מיטב הרבנים ואנשי המקצוע בתחום • לסיפור המלא >>>
בית שלם: בשורה מהפכנית לביסוס הבית היהודי והחסידי

בשורה מהפכנית בתחומי הבית היהודי והחסידי. בהשתתפות רבנים, משפיעים ואנשי מקצוע, התקיים השבוע כנס 'בית שלם' הראשון לביסוס הבית החסידי. בכנס, שנערך בלוד, נחשפה הבשורה המהפכנית מבית 'בית שלם' - תכנית המשלבת לימודים וליווי מקצועי המקיפה את כל תחומי הבית היהודי על ידי מיטב הרבנים ואנשי המקצוע בתחום ביניהם: הרב יצחק אייזיק לנדא אב"ד בני ברק, הרב חיים שלמה דיסקין, הרב חיים שלום דייטש, הרב ד"ר חנוך מיודובניק, מר בן פרהט, הרב משה גרוזמן, הרב ארי קדם ועוד.

התכנית המיוחדת של בית שלם נולדה אחרי ההצלחה הגדולה של הקורס לבחורים בתקופת טרום שידוכים, ומתוך צורך ברור שעלה מן השטח. "האתגר של בניית בית יהודי חסידי יציב, והקמת תא משפחתי בריא ומאושר הופך להיות מורכב יותר ויותר", אומר הרב שניאור זלמן אודרמן מנכ"ל בית שלם והוגה התכנית. "הצורך עלה מן השטח בזעקה נוקבת. עשינו עבודת הכנה ארוכה ומדוקדקת, למדנו את הנושא היטב מכל הכיוונים, ולאור המסקנות בנינו את תכנית הלימודים החדשה שהיא לא פחות ממהפכה בתחום הבית היהודי והחסידי".

בכנס השתתפו חלק מרבני 'בית שלהם' ביניהם הרב ברוך בועז יורקוביץ מד"א חב"ד לוד, הרב ארי' קדם משפיע ומחנך, הרב ישראל יצחק זלמנוב מנהל חינוכי של ישיבת חב"ד בבית שמש, שדיבר על חינוך בישיבות והיועץ המקצועי של 'בית שלם' מר בן פרהט, מנתח התנהגותי.

את התכנית הציג חבר הנהלת בית שלם הרב מנחם קעניג, משפיע בקרית גת ויועץ נישואין מוסמך. "הבשורה של תכנית בית שלם היא שהתכנית שלנו מקיפה את האתגר מכל עבריו. כל נושא נבחן מההיבט ההלכתי, החסידי, והכלכלי. על ידי אנשי מקצוע מתחום החינוך, הזוגיות והכלכלה. במקביל כל תלמיד מקבל שירות של ליווי ותמיכה מהרב או המרצה בתחומו כדי לסייע ביישום בפועל של התכנים הנלמדים".

את הכנס הנחה הרב שניאור זלמן חביב, ובסיומו נרשמו המשתתפים לקבוצת הלימוד הראשונה שתיפתח בתקופה הקרובה בשיכון חב"ד בלוד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.