מערכת COL | יום כ"ד אב ה׳תשע״ט 25.08.2019

באנקעט הסיום של ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש' • תיעוד נרחב

שלוש מאות חמישים וחמישה תלמידי ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש', המתקיימת זה השנה ה-19 במגדל העמק, התכנסו לבאנקעט הסיום החגיגי יחד עם 80 אנשי הצוות • במהלך האירוע נשאו דברים השלוחים העומדים בראש ישיבת הקיץ, המשגיחים והמנהלים ונציגי התלמידים • סיקור מלא ותיעוד נרחב >>>
באנקעט הסיום של ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש' • תיעוד נרחב
צילום: חיים טויטו

כתב COL

יום חמישי אחר הצהרים התכנסו יחד 355 תלמידי ישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש', לבאנקעט הסיום החגיגי יחד עם 80 אנשי הצוות. למשתתפים המתינו שולחנות ערוכים בסעודה חגיגית עשירה לצלילי מוזיקה חסידית נעימה אותה ניגנו המדריכים שייקי זילברשטרום ומענדי מרכוס.

את הבאנקעט פתחו, בדיוק כפי שנפתחה ישיבת הקיץ שבועים לפני זה, בשמיעת קולו הקדוש של הרבי, ולאחריה פתח המנחה, המנהל הרוחני של הישיבה הת' מענדי מנדלזון בדברי סיכום והזמין את אורח הכבוד, שליח הראשי של כ"ק אדמו"ר זי"ע לתל אביב ומשלוחי הרבי לארץ הקודש, והעומד בראש מפעל ישיבת הקיץ זה כ-19 שנה, הרב יוסף שמואל יהושע גרליצקי. הרב גערליצקי שיתף את התמימים מזכרונותיו אצל הרבי ועורר את התלמידים  להמשיך הלאה עם ההחלטות הטובות מישיבת הקיץ.

בהמשך נעמד לשאת דברים יו"ר מפעלי הקיץ 'גן ישראל ארץ הקודש', שבמסגרתה פועלת ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש, הרב חיים קפלן. הרב קפלן נשא נאום נרגש על תוכנה של ישיבת הקיץ והמסר הלאה וביקש בדבריו להודות לשותף ולמייסד ישיבת הקיץ, שליח הרבי לתל אביב הרב יוסף שמואל גערליצקי, למנכ"ל רשת מפעלי הקיץ הרב אברהם קירנברג, לראש הישיבה השליח הרב אליהו שוויכה, ולמנהל הישיבה הרב מנחם וילהלם.

לאחר מכן נשא דברים נרגשים ראש הישיבה הרב אליהו שוויכה, שליח הרבי בשכונות הגוש הגדול בתל אביב. הרב שוויכה שיתף את הקהל בתחושה כי מי שניהל בפועל את ישיבת הקיץ היה הרבי, שנוכחותו הורגשה על כל צעד ושעל, וקרא לתלמידי התמימים לקבל על עצמם החלטה טובה לקראת השנה החדשה אותה נוטלים על עצמם מישיבת הקיץ, ובכך ימשיכו את הישיבה על פני כל השנה כולה. הרב שוויכה חתם עם דברים ששמע לפני כמה שנים מאחד התלמידים בסיומה של ישיבת הקיץ, "תודה לרבי שנתן לנו את הישיבת קיץ ותודה לישיבת קיץ שנתנה לנו את הרבי".

אחריו עלו לשאת דברים המנהל הרוחני השנה הת' מענדל מנדלזון, מנהל המתיבתא הת' שלום זלמנוביץ, המשגיח הכללי הת' אברימי וילהלם ומשגיחי המתיבתא התמימים דוד יוניק ומוטי קוט.

לקראת סיום עלה נציג התלמידים, התמים זושא קריצ'בסקי, לשאת דברים, והדגיש בדבריו את מה שישיבת הקיץ 'צעירי ליובאוויטש' נתנה לו ולחבריו, את ההתוועדויות מדי ערב, את אור וחום ההתקשרות ואת כך שבצעירי ליובאוויטש הכל קשור עם הרבי. אחריהם עלו ובאו תלמידים עם נאומי 'גארמענס' כנהוג.

לקראת ערב, ולאחר ברכת המזון, בשירה ובריקודים עלו לאוטובוסים, מתוך תקווה ותפילה שנזכה לראות את הרבי במהרה.

ישיבת הקיץ צעירי ליובאוויטש מתקיימת במסגרת רשת מחנות הקיץ "גן ישראל ארץ הקודש" שע"י אגודת קרית חב"ד צפת בראשות שליח הרבי הרב חיים קפלן וע"י מרכז חב"ד ליובאוויטש תל אביב בראשות שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בעיר הרב יוסף שמואל גערליצקי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.